"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Inhandla veckans lukta gott vilken var så bra att massösen gick in på övertid tror jag, nåväl för att kompensera för detta som man gör:

-Varsegod hjärtat, här har du några pinnar.
(stod bland dom andra grönsakerna så det räknas)

20180307-170158.jpg

Inhandla veckans lukta gott vilken var så bra att massösen gick in på övertid tror jag, nåväl för att kompensera för detta som man gör:

-Varsegod hjärtat, här har du några pinnar.
(stod bland dom andra grönsakerna så det räknas)

20180307-170158.jpg

Har du ett sånt problem att du måste köpa växter om du får ligga? :va

Tekniskt sett fick jag den igår men en Samsung Galaxy S9 plus är nu inhandlad :tummenupp

Idag fick plånboken jobba hårt. Sambon ville ha en V90.. i juli kommer den :tummenupp

Lyckligtvis har de inte gjort som Toyota och Subaru och stoppat dit en CVT-låda så den låter som en sån också.

Och Honda.
Känns som om framtiden kommer att vara jobbig om man vill åka automat, men vad vet jag, kanske de är bra nu för tiden tjejmopedsväxellådorna?

Och Honda.
Känns som om framtiden kommer att vara jobbig om man vill åka automat, men vad vet jag, kanske de är bra nu för tiden tjejmopedsväxellådorna?

Nej, de är inte bra. Jag provade en Subaru XV för nån månad sen och så fort man ens funderade på att gasa skrek motorn ut sin ångest utan att man märkte någon egentlig acceleration.
De funkar väl bättre när man har en elmotor som kan ge extra moment utan att vråla som efter en pungspark.

Två beggade Goretexställ; BMW Streetguard. Ett till mig och ett till hustrun/dottern. Inklusive två par handskar och två Goretexstövlar i rätt respektive storlek. Nypris typ 20’ per set. Pris nu=billigt.

Hade ett Streetguard sedan tidigare i nästan-min-storlek. Sjukt nöjd, men när det dök upp ett i precis-min-storlek måste jag ju slå till.

:)

Buy quality, cry once

Ett bilbatteri, för första gången i mitt liv :4skrika Ska inte ett originalbatteri palla mer än 17 år, reklamera?

Lämna in kvinnans bil i fredags för att slippa strul med hjullagerbyte bak, pressas åt fel håll, vilket naturligtvis krånglar för verkstan. Klockan halv söndag får jag veta att batteriet är skrot på reservkärran och fick således svarva iväg o handla, tvi fan!

20180318-193201.jpg

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...