Vad fick dig att le idag?

En del av oss som kör engelskt låter våra maskiner känna på hemlandets väder ibland också.
Att bara köra när det är varmare än 20 grader utan tillstymmelse till fuktighet gör att man blir bortskämd.
Är man bortskämd blir det jobbigt när det inte är perfekt.
Är det jobbigt så minskar antalet mil i sadeln.
Minskar antalet mil i sadeln blir man sämre hojåkare.
Är man sämre hojåkare blir det farligt att köra.
När det är farligt ler man inte...
...och det är inte bra...:fakta

Amen!

När jag var tillbaks på arbetsplatsen på torsdagen frågade kollegorna om vädret mm. Jag sa som det var, att det var bitvis blött och lade till att en dålig dag på hoj är fortfarande bättre än en bra dag på jobbet. :)

– Vi har inte lånat en enda krona för att finansiera flyktingkrisen, utan vi har betalat av på statsskulden under hela den här mandatperioden, säger Magdalena Andersson:gråta:3freak:crash:D

Garageöl är också oftast bra skit.
Men när borrjäveln blev slö och hojen därmed inte blev körbar idag heller (saknar fil), så blev det öl mer i depression än triumf för mig. :(

Du har fel borr!
https://www.youtube.com/watch?v=niqmyqGZPO0

Ärligt talat vet jag inte om det är fusk... Men det ser bra ut och han har en fler filmer, tex borrar han i filar.

Du har fel borr!
https://www.youtube.com/watch?v=niqmyqGZPO0

Ärligt talat vet jag inte om det är fusk... Men det ser bra ut och han har en fler filmer, tex borrar han i filar.

Antagligen, köpte den enda som fanns på holmen som var lång nog, och i dimension jag kan köra en m8 gängtapp i sedan.
Å well, går väl att vässa, bara lönen kommer att jag har råd att köpa något att vässa med. :)

Antagligen, köpte den enda som fanns på holmen som var lång nog, och i dimension jag kan köra en m8 gängtapp i sedan.
Å well, går väl att vässa, bara lönen kommer att jag har råd att köpa något att vässa med. :)

6,8 mm's då?
Nästan så man skulle vara snäll och skicka ett 10pack borr till dig!

- - - Updated - - -

Som sagt, saknar fil.
(för liten för vinkelslip, vilken jag också saknar).
Meh, to be continued, after lön. :glömdet

Visst fan kan du slipa borr med vrålapan!!!

Hårdmetalborr?

jag antar det men han snackar mest om krom vanadium men jag antar att det bara utgör stommen.
Men även med hårdmetallskär är det häftigt att borra igenom en gängtapp eller en fil.

Vill inte sticka under stolen med att jag känner Lars, men jag har inte vågat mig på att köpa borrarna ännu. Känns lite för bra för att vara sant.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back