Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp, hört detsamma.
Inte vad jag vet.Malmö och Stockholm hörde jag.
Har dom BMW på fler ställen?
Malmö och Stockholm hörde jag.
Har dom BMW på fler ställen?
Hursom, jag skulle få en ny. 21/7 ringde dom, då kunde jag hämta den! 3 månader för att leverera något som ligger på hyllan i Malmö 
Efter lite tjat och lirk tar han trots allt ut den och förklarar för min försiktiga och snudd på räddhågsna sambo hur man wheelar med den... Sen upptäcker han att jag har en K1300S, och börjar berätta för mig att den är otroligt tung och jobbig att hantera, något jag aldrig har märkt. Jag påpekar att jag tränar en del och inte har några som helst problem med den, då blir jag upplyst om att han minsann också tränar 3 gånger i veckan, men jag skulle få se när jag blev äldre! Han står alltså som BMW-säljare och berättar för mig att den BMW jag har köpt är dålig och det lär jag upptäcka med tiden
Jag är 193/87 och skinnstället sitter betydligt tightare om axlarna än magen...Vem tar över?

Jaså, JE68 ska alltså sälja inte mindre än 3 konkurerande stormärken under samma tak.. Skoj!![]()
Då har du haft extrem tur, när jag kontaktade BMW Sverige sa dom rakt ut att Probike har problem med sina reservdelsleveranser, och att det är ett internt problem hos Probike.Deras reservdelshantering för BMW i Stockholm har det iaf inte varit något fel på. Alltid snabba leveranser från svenska lagret dagen efter, eller tyska lagret efter ca 2 dagar. Snabb hjälp, beställning över telefon utan betalning i förskott. John i Sollentuna var kanon, tills han slutade. Att de verkar ha haft en del organisatoriska problem med bemanning har märkts.
Var ju inte så många år sedan Bravaria slutade med BMW Motorrad också. BMW som ruttnar på sina återförsäljare, eller tvärt om?
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA