Ktm 690 ta bort strypningen

Om du har köpt den strypt för att kunna köra med den på A2 kort så är det elektronisk strypning afaik.
Om så inte är fallet så finns där inga strypningar på hojen.
Tycker du den går dåligt? :rofl

Sent from my E5823 using Tapatalk

Om du har köpt den strypt för att kunna köra med den på A2 kort så är det elektronisk strypning afaik.
Om så inte är fallet så finns där inga strypningar på hojen.
Tycker du den går dåligt? :rofl

Sent from my E5823 using Tapatalk

nej nej den går bra men har redan tröttnat på den vill ha nåt snabbare konstigt att man tröttnat på en sån maskin efter 1 vecka Nu blev jag sugen och köpa en Suzuki Gsxr 1000 istället

nej nej den går bra men har redan tröttnat på den vill ha nåt snabbare konstigt att man tröttnat på en sån maskin efter 1 vecka Nu blev jag sugen och köpa en Suzuki Gsxr 1000 istället

Kolla försäkringen innan du köper en literhoj bara, det kan påverka lusten att äga en högst påtagligt. :hihi
Annars kan ju ett mellanting handske vara av intresse, som en SD1290, S1000R eller MT10.

Bara att lämna tillbaka i affären. Minst en månad skall det vara spännande att köra ny hoj. Det går på garantin, och firman lägger ut annons på hojen som "felköp".
No worries. :crash

Jag gjorde samma sak. Köpte en 690, hade den i 5mån sedan köpte jag 1290. Den lär jag nog fan aldrig tröttna på :P

Jag gjorde samma sak. Köpte en 690, hade den i 5mån sedan köpte jag 1290. Den lär jag nog fan aldrig tröttna på :P

Åjo, det finns alltid något som man vill göra med hojen som den inte är helt hundra på men någon annan gör bättre. :hihi

Åjo, det finns alltid något som man vill göra med hojen som den inte är helt hundra på men någon annan gör bättre. :hihi

De betyder ju inte att jag tröttnat, de betyder bara att jag måste köpa en till ;D :7peta

Har man tråkigt på en motard så använder man den fel. Man måste ju ställa sig frågan vad för typ av körning man är ute efter.

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...