Hjälp mig göra ett välgrundat beslut!

en kanske tråkig hoj, men jag satt som passagerare bakpå en v-strom 1000 K8 en gång på polens mest förjävliga vägar från typ WW2 eller något en gång, jävlar va gött ja satt, den bara åt upp ojämnheterna o betong (japp, inte asfalt, betong) blocken, men den kanske inte är så busig, när de blev asfalt så var komforten bra med, men den gick fint o man satt skönt som passagerare och stora fina väskor va de på den med, en sådan sneglar jag på men har inte råd o äga två "såpass nya hojar" för stunden.

MT09 får ofta väldigt bra betyg, är nog en väldigt bra hoj. Själv vet jag det bara finns ett märke "som är bäst", Hyosung! :crash

MT09 får ofta väldigt bra betyg, är nog en väldigt bra hoj. Själv vet jag det bara finns ett märke "som är bäst", Hyosung! :crash

Är du någon slags diktator i någon sekt som sprider propaganda för hyosung? :D Du borde snart få en slant för reklam tycker jag :) kämpa på!!

Känns som den sekten bara har en medlem. :crash:)

Vi har hus och V8 på listan men när de e avklarat är det naturligtvis dags att utöka parken med 2 hjul. Du kanske får in en ansökan om medlemsskap ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg