Husqvarna Vitpilen 401 Aero - tråden

perhu

Medlem
Gick med
11 Mar 2004
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Speed Triple R & Versys 650
Snyggaste toppkåpan! Resten av hojen är också frän! Hoppas den kommer i produktion för vettiga pengar!!
IMG_0205.JPG
 
Väldigt futuristiskt retro. Nog en hoj man fåt titta både en o annan gång tills designen riktigt lagt sig.
Spontant tycker jag det var en snygg hoj
 
Riktigt snygg. Hoppas den får 701-motorn!
 
Hamnar den i samma prisklass som KTM 390 är det ju en schysst stadsmaskin.

Men tror 701 gör sig bättre här i sverige. Bara hoppas den kommer som aero-version också. Eller varför inte 1301. :D

Snygg är den vilket som!
 
Näää, säger jag efter kollat och provsuttit! Inte tillräckligt fin finish och ett pris mellan 60 & 80 kkr!!:(

Då menar jag den nakna modellen!
 
Last edited:
Nu har ni tappat mig.
Tycker ni att nypris skall vara under 60 000kr :va
390 Duke och RC390 ligger på 55/60 nya så det är väl i samma prisklass.
Huruvida hojen är värd pengarna får någon som har kört den uttala sig om.
 
Duke 390 byggs i Indien och med lågpristänk. Vitpilen/Svartpilen byggs rimligtvis i Österrike. Andra prylar, annan prislapp. Lite väl saftigt prislapp för en liten bantad fabriksbyggd caferäser om prisindikationen stämmer.
 
Provsatt den på mässan i Milano och jag gillade den inte alls.
Dock ganska snygg.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top