Bara i mellanöstern

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Inte för att jag lär sakna så många av dem men herregud vad de är efterblivna i MENA.

uploadfromtaptalk1451722930601.jpg
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Och Irans ledare hotar Saudi för avrättningarna... It takes one to..

Är väl bra med lite mer uppenbara dumheter så kanske folk kanske börjar begripa kulturen i dessa länder.

Bara att påminna sig om vad som skedde då judarna och muslimerna slöt vapenvila om Palestina. Vad hände? Hamas och hizbollah börja banka varann istället.

Behöver alltid slåss med någon, apparently.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Och Irans ledare hotar Saudi för avrättningarna... It takes one to..

Är väl bra med lite mer uppenbara dumheter så kanske folk kanske börjar begripa kulturen i dessa länder.

Bara att påminna sig om vad som skedde då judarna och muslimerna slöt vapenvila om Palestina. Vad hände? Hamas och hizbollah börja banka varann istället.

Behöver alltid slåss med någon, apparently.
Hur bisarrt det blir när Iran kritiserar Saudiarabien.

Den som vill veta mer om hur otroligt värdelöst Iran är behöver inte leta länge.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Folk har fått för sig att jag inte gillar Islam.
Det är helt fel.
Det är hängningarna, våldtäkterna, barngiftemålen, djurplågeriet, hatet, intoleransen, kvinnoförnedringen, orättvisan, skenheligheten, hjärntvättningen, lögnerna, tvånget, misshandeln, steningarna, slavhållningen, månggiftemålen, pedofilin, omskärelserna, straffamputeringarna,
morden, terrorn, hedersmorden, oviljan att utvecklas, okunskapen, sharia-lagarna, tvånget att gå med hijab eller burka, falskheten, piskningarna, påtvingandet, de offentliga avrättningarna, halshuggningarna, girigheten, kraven, slavhandeln och könsstympning av flickor som jag ogillar.
I övrigt tycker jag islam är en jättetrevlig ideologi.


(citat från Facebook)

:rofl :tummenupp
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
A student who died after falling into a ravine on a trip to Morocco may have been ignored by passers-by for three hours - because they were scared of paying his medical bill.

Luke Sewell, 20, from Wilmslow, was in Agadir when he was found on a riverbank at the bottom of a 20ft ravine near his hotel in March 2014.

Coroner Dr Janet Napier said it was ‘likely’ that Luke, who was in Morocco with Newcastle University’s Surfing Club Society, had been spotted as early as 4am by people going to the mosque – but nobody stopped due to fears over ‘financing’ the bill.

http://www.manchestereveningnews.co...rocco-wilmslow-11604527#ICID=sharebar_twitter

Fint folk...
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Folk har fått för sig att jag inte gillar Islam.
Det är helt fel.
Det är hängningarna, våldtäkterna, barngiftemålen, djurplågeriet, hatet, intoleransen, kvinnoförnedringen, orättvisan, skenheligheten, hjärntvättningen, lögnerna, tvånget, misshandeln, steningarna, slavhållningen, månggiftemålen, pedofilin, omskärelserna, straffamputeringarna,
morden, terrorn, hedersmorden, oviljan att utvecklas, okunskapen, sharia-lagarna, tvånget att gå med hijab eller burka, falskheten, piskningarna, påtvingandet, de offentliga avrättningarna, halshuggningarna, girigheten, kraven, slavhandeln och könsstympning av flickor som jag ogillar.
I övrigt tycker jag islam är en jättetrevlig ideologi.


(citat från Facebook)

:rofl :tummenupp

FB_IMG_1467927438291.jpgi
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Försvara sönderhackande av kvinnors sköten med att männen är impotenta....
 

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
Försvara sönderhackande av kvinnors sköten med att männen är impotenta....

Kan väl inte riktigt påstå att "nyhetsankaret" så var skarpaste heller.
Egyptiska män är tydligen "the most manly men in the whole world".

Rimmar rätt illa med tanke på den sjuka kvinnosynen de har där borta.
Men det är väl manligt antar jag:3freak
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top