Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Har den hojen äntligen fått ett nytt och gott hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har den hojen äntligen fått ett nytt och gott hem
Snyggt Rikard!
Har den hojen äntligen fått ett nytt och gott hem![]()

Haha, alla verkar känna till min hoj. Antingen är hojen eller han som byggde den någon form utav legend.
Va fals?![]()
Fin lägenhet med, har du gjort allt själv?
haha denna tråd får mig att undra om ni har toleranta tjejer eller är kroniskt singel![]()

"Once you go black, you never go back"eller hur det nu var Hur som helst, dags att prata ut med frugan
![]()
![]()


SGS på Lindholmen? Tycker jag känner igen stället.![]()
Varför skulle inte avställningsförsäkring gälla?
Själv föredrar jag att gå ut i garaget och ha lite kvalitetstid med mina leksaker mörka vinterkvällar, kanske knäppa en pilsner ihop med dem och drömma mig till sköna sommarkvällar och kurviga vägar.
Jag är störd för jag pratar nästan med dem.
know what you mean...Pizza-kartong som skydd på parketten....Nice
släpade in min i datorrummet men den åkte ut igen efter några dagar, luktade så mycket bensin(?) där så man kunde inte vara där trots att jag hade fönstret öppet. Bör man göra nåt speciellt med den för att få bort lukten innan man tar in den ?
Den var inte startad på ~2.5 vecka innan jag tog in den. Det var en F800R -10 så den bör ju inte läcka nånting tycker jag. tips mottaget tacksamt...
Du får tömma tanken, tanken släpper hela tiden ifrån sig bensinångor då det inte är ett slutet system. Det är det som luktar mest. Sedan kan du alltid tömma förgasarna (förutsatt att den har förgasare), brukar inte ge ifrån sig så värst mycket ånga men kan ändå lukta lite grann.
tack.Hade full tank, det förklarar sakentack.





|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |