Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skiter sonika i hjälmen när jag skall parkera i stan, regnar det så tar jag hjälmen och då tar jag med mig den in på systembolaget eller vart jag nu skulle. Tredje alternativet är att jag tar min mcnyckel, låser upp den där grejen bakom sadeln, tror det heter cuts eller om det var Kurt, under den så finns det en liten hake som nån snedögd japan har uppfunnit och ta mig tusan: på min hjälm finns en metallring som passar perfekt i haken, sen lägger jag på locket.
Jag skiter sonika i hjälmen när jag skall parkera i stan, regnar det så tar jag hjälmen och då tar jag med mig den in på systembolaget eller vart jag nu skulle. Tredje alternativet är att jag tar min mcnyckel, låser upp den där grejen bakom sadeln, tror det heter cuts eller om det var Kurt, under den så finns det en liten hake som nån snedögd japan har uppfunnit och ta mig tusan: på min hjälm finns en metallring som passar perfekt i haken, sen lägger jag på locket.

Aldrig haft en hoj som saknar haken under cutsen/passagerarsadeln som man kan fästa hakremmen i....
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller