Invite racingfor.me

Jag har gett iväg en hel del invites innan och tyvärr så har ca 75 - 80 % av dem gett fan i att seeda så jag har inte fått nån invite att dela ut på säkert 2 år!!!

Ni som känner er träffade jag vill inte höra lama ursäkter som att jag har dålig upplina.
Jag hade förr 8/1 i många år och har aldrig legat back på nån torrentsida!!!

Lite min erfarenhet med.
Så här skall en RFM ratio se ut. Jag har några invites, men dom väntar på "rätt" mottagare...

rfm-profile.jpg

Jag har gett iväg en hel del invites innan och tyvärr så har ca 75 - 80 % av dem gett fan i att seeda så jag har inte fått nån invite att dela ut på säkert 2 år!!!

Ni som känner er träffade jag vill inte höra lama ursäkter som att jag har dålig upplina.
Jag hade förr 8/1 i många år och har aldrig legat back på nån torrentsida!!!

Om du inte fått någon invite på 2 år så är det DU som seedat för dåligt och ingen annan. Blir rätt tufft att få invites efter några st dock. Men helt fel att skylla på andra

screenshot-area-2016-06-09-212417.jpg

Är ju rätt billigt att donera till sig invites också om man absolut behöver fixa en till polaren.

Donate systemet är ju lite lustigt. Ju större summa man donerar på en gång desto färre invites per pund får man. Man tycker ju det borde vara tvärt om ;)

£5 1 invite
£10 2 invites
£20 3 invites
£35 5 invites, osv osv

Skulle också kunna assistera om någon vill köpa en invite, men har inga intjänade kvar att ge bort

Hej, jag skulle uppskatta en invite, om någon har möjlighet.

Med vänlig hälsning Olof
:hej

Hej, jag skulle uppskatta en invite, om någon har möjlighet.

Med vänlig hälsning Olof
:hej

Skulle kunna köpa en till dig för 60 spänn ( £5 ) men har inga gratis att ge bort, PM'a isf

edit: såg fel, var €5 så 50:-

Last edited:
Då var jag nöjd, och det vill jag tacka Klubba för!!
:tummenupp:fakta

Jag behöver fortfarande en invite, betalar gärna för donationen som krävs. MrC har inte svarat på mitt PM som han bad mig skicka så därför skriver jag här igen. :)

Ah de var inget, torrents funkar ju inte på smartTV.

Last edited:
Hur menar du? Jag kör plex media server och kan få upp allt på mina smart tv,s. Datorn och tvn måste vara på samma wifi bara.

Någon som har en invite över? Har tyvärr lyckats glömma mitt lösenord och deras recover password fungerar inte, och meddelanden svarar de inte på. :huvet

Jag hade samma problem som du. Det visade sig att de visst skickade nytt password, men gmail fixade inte att leverera mail från racingfor.me till mig. Jag skrev till gmail och klagade på att jag inte fick mailen och det tog inte mer än någon dag innan jag kunde ta emot password recovery. Så kontakta din mail-support.

Jag hittade en gammal mailadress till RFM i min inbox så jag skickade ett mail dit på chans. När de inte svarat på en dryg vecka gav jag upp. Idag fick jag svar från RFM att de hade haft problem med mailservern och i det mailet ett nytt lösenord. Så nu är ordningen återställd :tummenupp

Vad angav Google för skäl till att de inte kunde leverera mail från RFM? (Jag har också gmail).

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti