Semper idem
Gudomlig sporthojare
Ett stort grattis till hela teamet för segern
Håller med PeteR1, ladda ordentligt nu inför TT:t.
Vi syns snart på Ön


Håller med PeteR1, ladda ordentligt nu inför TT:t.
Vi syns snart på Ön


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.



Riktigt kul läsning! Och en imponerande seger!
Nu får du samla kraft, samla tankarna och ladda mentalt. Kom ihåg att köra snyggt och vet att du har en stor mängd människor som hejar på dig, både på Ön och här hemma.![]()
Ett stort grattis till hela teamet för segern
Håller med PeteR1, ladda ordentligt nu inför TT:t.
Vi syns snart på Ön![]()
Thanks boys!
Ikväll ska jag träffa Jorka och lämna over en bunt kollin till vår vän som snällt nog har erbjudit sig att forsla över allt som jag inte har möjlighet att ta med på flyget. Det har visat sig bli en hel del. Tur att han har gott om plats i Dodgen...
På återhörande!
/Björn



View attachment 430587
BG-supportrarna i 2015 års resa på väg att äntra det direktchartrade planet på Arlanda
Sista helgen innan min avresa på måndag och vid sidan om hårdpluggande av The Mountain Course på DVD för att hitta ytterligare någon sekund här och där, är det allt annat som det måste fixas med, packning, gräsklippning m.m.
Igår tog jag svängen förbi Maxi för att komplettera med lite användbara medikamenter för stela nackar, blåsor i händer och annat som hör landsvägsracing till. Plötsligt hörde jag mitt namn nämnas och jag fick frågan från någon av er som brukar läsa mina inlägg här (förlåt om jag inte kan minnas er alla vid namn) om hur han skulle gå tillväga för att teckna sig för BG-supporterresan 2017.
Vi pratade en stund om detta och jag hänvisade till Peter Karlssons mailadress. Som jag nämnt i tidigare inlägg så är nästa års resa redan bokad till lite mer än hälften. Det går dock utmärkt att göra en intresseanmälan om man vill veta mer om nästa års resa utan några förbindelsekrav. Först i höst behöver man bestämma sig slutgiltigt.
Om man vill ha mer info om BG-supporterresan 2017 föreslås alltså att man mailar Peter på:
peterportimao@gmail.com
På återhörande!
/Björn













Ha så kul och kör snyggt! Hälsa Ön och vinka till älvorna!![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |