17-20 Mar / Commercial Bank Grand Prix of Qatar

okey? så du gillar saker som tar din fokus ifrån racingen å kommentatorerna?

har du sett hur ama sbk e? med alla ljudeffekter å lensflare som bländar en varje gång en ikon kommer upp på skärmen? ingen framtid jag vill se i motogp. förra året va så bra, sånt hära ska inte ta ifrån ens fokus från racingen enligt mig iaf.

Men amerikaner är ju i princip osofistikerade britter med dålig smak, så det lär inte hända på den här sidan Atlanten. :tummenupp

För övrigt säger jag som en del andra: - Riktigt grym FP3, med utropsteckenen Redding, Viñales, Barbera. Honda närmre toppen än vad jag förväntat mig. Dock kanske det är på bekostnad av marginaler, något som lär visa sig i racet. Yamaha ser löjligt stabila ut.

Iannone, högst toppfart med 350,3 km/h. Att jämföra med Lorenzo som är 14,7 km/h långsammare men bara 0,137s efter. :dummer:3freak

image.jpgTvå nya år för rossi hos yamaha:tummenupp:tummenupp frågan är nu om lorenzo stannar eller går!

Last edited:
Hmm..
De som ser ut att kanske få byta stall i fabriksteamen är för mig JL, AD och AE. Hos Honda är det nog mer en fråga om vem av dem som tröttnar på att Honda inte får ordning på hojen ordentligt först. :hihi

Hade ju varit upplagt för drama om JL och MM nån gång byter plats, så MM och Rossi hamnar i samma team :hihi

Undrar om duccarna kommer gå lika fort på racet eller om dom får ta ner effekten lite för att klara distansen. Om dom fixar hela distansen, vad har dom andra missat i motorutvecklingen?

Undrar om duccarna kommer gå lika fort på racet eller om dom får ta ner effekten lite för att klara distansen. Om dom fixar hela distansen, vad har dom andra missat i motorutvecklingen?

Power is nothing without control.

Men de är skillnad på 347 och 327:gnissla

Såg nånstans att Moto2-Zarco hamnar hos Suzuki nästa år. Ihop med..????
Skulle Lowes köra KTM 2017, och vem gissar vi blir hans kollega där?

Sorry, nu är det det här racet som gäller..

Last edited:
Jämnaste kvalet på länge med många olika märken. Det här kan bli bra. :)

Rätt så odramatiskt kval i spansk italienska cupen. . Mest drama var väl MM:s provstart som höll på att landa någonstans långt ute i öknen!!

Vamos Jlo :banana

Power is nothing without control.

Men de är skillnad på 347 och 327:gnissla

Det verkar ju ha börjat gå styra med duccarna med nu.
Duccarna, om de bibehåller den där effektutvecklingen på racet, lär ju kunna köra om på rakorna utan jättebesvär iaf. :gnissla

Jaha får Ducati fortf köra med mer bränsle i tanken?
Om svaret är ja så hoppas jag innerligt dom inte vinner nåt lopp i år heller

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...