Anderstorp 9-11 sep med Bike Promotion!

Jensen72

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2011
Ort
Klågerup
Hoj
BMW S 1000RR
Hej Racer´s och annat gott folk!

Så är det dags för den skandinaviska säsongsavslutningen med Bike Promotion!
Det kommer som vanligt att bli gott om körtid,race.

Det finns fortfarande platser kvar! Vid intresse kan man anmäla sig via:
http://www.bike-promotion.dk/anderstorp-9-11september

Hoppas att vi ses på banan!

Med vänlig hälsning, Brian Jensen
 
Funderat på att köra med er under säsongen men antingen är jag retard eller så är ni lite ovanligt otydliga med priser osv?

Har varit rätt så spontan med mina körningar i år och när jag sökt lite snabbt på er hemsida så har jag inte hittat priser osv. Kan ni inte göra som alla andra? Tex en kalender med bana/datum/pris osv?

PS. Kanske bara jag som är retard som sagt..:D
 
Hej!

Det var tråkigt att höra.... Om du du går in på bike-promotion.dk och väljer fliken"2015 booking" så kan man välja vilken månad man är intresserad av och där står även priser!

Med vänlig hälsning, Brian Jensen
Hoppas att vi ses på Anderstorp!
 
Hej!

Det var tråkigt att höra.... Om du du går in på bike-promotion.dk och väljer fliken"2015 booking" så kan man välja vilken månad man är intresserad av och där står även priser!

Med vänlig hälsning, Brian Jensen
Hoppas att vi ses på Anderstorp!

Hej! Jag gick in nu för att testa igen. Klickade på oktober och upp kom Almeria som jag sedan klickade på. Sidan uppdaterades men det kom inte upp någon ny info. Bifogar en bild på hur det ser ut.

PS. Kan det bero på att jag surfar via iPhone?

Ingen info eller pris utan bara bana/datum.

image.jpg
 
Anderstorp 9-11 sept 3600 danska.
Vackert väder ser det ut att bli:
Kör så det ryker:tummenupp
 
Hej! Jag gick in nu för att testa igen. Klickade på oktober och upp kom Almeria som jag sedan klickade på. Sidan uppdaterades men det kom inte upp någon ny info. Bifogar en bild på hur det ser ut.

PS. Kan det bero på att jag surfar via iPhone?

Ingen info eller pris utan bara bana/datum.

View attachment 423482

Jag bokade Brno i våras via dator på hemsidan och det funkade fint.
Webbshop typ.
Kanske begränsat bra mobilanpassad?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top