Vill ni ha hjälp med att dynojetta er hoj?

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Då kan jag verkligen rekommendera Trebles MC i Trelleborg.
David som driver firman är en trollkarl. Med 100% träffsäkerhet ser han till att din hoj går optimalt. Igår fick han fart på min orginalbestyckade Shadow 1100 så att det inte gick att känna igen hojjen. Det var som att sätta sig på en helt annan cykel med väldigt mycket trevligare motor :-)

Fick själv höra mycket gott om Mr Treble av en kollega senast igår. Skruvar tydligen mycket räsers också :tummenupp. Han hade inte bänkat utan bytat koppling på en VTX och ordnat fram sakerna kvickt. Kollegan hyllade honom till skyarna. Frågade inte vad timpeng låg på.

Jag har alltså själv inte lämnat någon av mina hojar hos Treble men tycker att gör någon ett bra jobb samt har bra kundbemötande ska det spridas vidare.

Ring David, du hittar hans nummer på eniro.se
Jag outar ogärna adresser, telefonnummer, priser etc när det inte är mina grejer det handlar om.

Ring David, du hittar hans nummer på eniro.se
Jag outar ogärna adresser, telefonnummer, priser etc när det inte är mina grejer det handlar om.

Du skrev ju i din första post "Igår fick han fart på min orginalbestyckade Shadow 1100 så att det inte gick att känna igen hojjen. Det var som att sätta sig på en helt annan cykel med väldigt mycket trevligare motor :-)"

Hur kan då nu helt plötsligt skriva att det INTE är dina grejer det handlar om?
Om han nu fixade DIN hoj så kan du väl skriva vad DU fick ge för att han körde din hoj i bänken?
När jag körde min hoj i bänken hos Nilssons MC i Linköping så betalde jag 3500kr för det. Så hemligt var det :)

Tjena!
Vill passa på och tacka El Garto för dina goda ord och att du gav mig chansen att förbättra din hoj.

Till pris info,
4219kr

Vid frågor kontakta gärna mig via mail
treblesmcservice@gmail.com
Kolla gärna vår sida på FB för mer referenser och glöm inte Like:a :tummenupp

Kör ordentligt!:yoparty

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”