Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur dum är Nikel.

Ja det var en dum fråga kom jag på när jag postat det, men inte dummare än trådstartaren själv![]()
Svara på TS fråga i stället för att ställa en motfråga. Vi skiter väl i hur långt ett snöre är när en topp skall planasMer kunskap än så har du väl?
Nu har min mekanikguru sagt att det inte är någon fara men jag tyckte ändå det var värt att fråga. Min topplockspackning gick ju för två veckor sedan, det var en eftermarknadstyp av grafit armerat med ett stålnät. Grafiten försvann när topplocket blev otätt och kvar blev nätet som åt sig in i topplock. Har ett 30-tal små individuella jack i toppen alla med ca 5 mm mellanrum men det skulle inte vara något problem enligt "Lövet" så länge ingen har förbindelse med kolvloppet så är det ingen fara men han skulle ta någon tusendel för att få en slät yta.Är toppen krokig så får man fräsa bort det som behövs och sedan kompenserar du vid behov med högre fotpackning. Det är sällan ett proble på gatstånkor att de ligger så nära gränsen kompmässigt att det blir problem. Frigången för ventiler kommer betydligt tidigare och det kan du ju lätt mäta dig till.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |