Akut problem med hojen, den ryker som en tvåtaktare!?

om att ventiltätningen är nr 22 på bild nr 2 eller att jag önskar en film som filmar din hoj framifrån när den igång för att få en referens till hur mycket mer min hoj vibrerar i jämförelse till en normal dr650 :D

om att ventiltätningen är nr 22 på bild nr 2 eller att jag önskar en film som filmar din hoj framifrån när den igång för att få en referens till hur mycket mer min hoj vibrerar i jämförelse till en normal dr650 :D

Vad har du gjort för att din ska vibrera så mycket då? Min är stilla som en... DR... :näsblod

Vad har du gjort för att din ska vibrera så mycket då? Min är stilla som en... DR... :näsblod

Jag köpte den i vibrerande skick, då jag inte har någon referens på hur mycket en DR ska vibrera så är det svårt att avgöra vad "normalt" är :D Spände kedjan till balansaxeln, då gick vibrationerna från slagborr till kvinnlig vibrator iaf :P

Ventiltätningarna, ventilstyrningarna och oljeringarna är nog hela och fina. Dåligt komp kan vara anledningen till att jag tyckt han varit slö på sistone...

DSC_0801.jpg

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck