Bulten 150509 #2

Haha. M1cke är och gästspelar! :-D

Såg det också :D

Trodde han lagt av för flera år sen! Frågan är om det snart är dags att ta upp "Dagens M1cke-bild"-tråden igen :lol

Japp nu för tiden är det bara gästspel på bulten :)

Jag slutade aldrig att åka, men nu för tiden blir det inte så mycket hojåkning och när det blir av så är det lugna glidarturer:)
 
Fina bilder!:tummenupp Hoppas det var okej att jag tog 2. DSC 5338, DSC 5344.
Trevlig dag hälsningar Robin
 
Jag var ute på bulten både i Onsdags 6/5 och Torsdag 7/5 och såg då älg på samma ställe båda gångerna,så ta det lugnt i krokarna runt fotokurvan.
Skogens konung är inte att leka med ....framför allt om man kommer på hoj.
Kör med insidan
 
Japp nu för tiden är det bara gästspel på bulten :)

Jag slutade aldrig att åka, men nu för tiden blir det inte så mycket hojåkning och när det blir av så är det lugna glidarturer:)
Själv har man också blivit glidare. En stunthoj och en nsr250 :)
 
Huga , skinnet ser spänt ut ... dax å tjaCka en hoodie eller nått
Bulten.jpg
 
Soligt och skönt i dag!
Här kommer lite bilder.

20150509174636-875ddd84.jpg
Ingen som reagerat över denna bild?
Är det på riktigt eller är det en bluff?
Om du som kör denna råkas läsa här på sporthoj så kan du väl skriva en blänkare här när du tänker lufta den nästa gång. Eller PM:a mig om du inte vill skriva till alla. Jag är sjukt intresserad av att se och höra den i verkligheten.
 
View attachment 419492
Ingen som reagerat över denna bild?
Är det på riktigt eller är det en bluff?
Om du som kör denna råkas läsa här på sporthoj så kan du väl skriva en blänkare här när du tänker lufta den nästa gång. Eller PM:a mig om du inte vill skriva till alla. Jag är sjukt intresserad av att se och höra den i verkligheten.

Tror de flesta inte har någon koll på vad det är för hoj. :)
 
Ja, det är Honda NR, med ovala kolvar. (750cc?).
En sällsyn supersporthoj från slutet av 80-talet.

-Men en sån raritet ger ingen orsak att man "gubbekör".. :lol:lol:lol
 
View attachment 419492
Ingen som reagerat över denna bild?
Är det på riktigt eller är det en bluff?
Om du som kör denna råkas läsa här på sporthoj så kan du väl skriva en blänkare här när du tänker lufta den nästa gång. Eller PM:a mig om du inte vill skriva till alla. Jag är sjukt intresserad av att se och höra den i verkligheten.

Kanske kan vara den här?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?275560-Dr%F6mhojen-Honda-NR750!&p=6160076#post6160076

Hoppas att jag inte förstörde nåt för dig :)
 

Jo, det gjorde du. Nu när man granskar bilden mer ser man att det inte är en äkta NR. Fel gaffel, och så sticker inte generatorkåpan ut genom hålet i sidan.
Men det är logiskt att man inte pressar en NR på Bulten då den kostar runt 800 000 kr begagnad i dag.

Men det var ett sjukt snyggt bygge i alla fall.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top