Hojåka i LUGNT tempo.

Jag är sugen på en tur idag. Fick tillbaka bågen från verkstaden idag efter "raset" i lördags. :banana

Hupp! Låter som lite mer spänning än man begärt :3freak Vet du vad som orsakade det?

För egen del hoppas jag på att kunna rasta bettan tis/ons/tor denna veckan :banana

Hupp! Låter som lite mer spänning än man begärt :3freak Vet du vad som orsakade det?

För egen del hoppas jag på att kunna rasta bettan tis/ons/tor denna veckan :banana

En sten som hoppade in i drevet, slog sönder ena kuggen och låste kedjan. Mekanikern hade aldrig någonsin sett något annat. :( Trodde först det var värmenyp eller något liknande men nu vet jag att det inte var något farligt i alla fall även fast det var riktigt läskigt. :gnissla

Nytt försök -
Ut o vromma imorrn! Inga födelsedagskalas, kommer kunna lämna Aspudden typ 16:30, men måste förbi feltema, så jag gissar på att jag kan vara vid rosen vid 17:15-snåret eller något sånt, mötesplats går ju dock alltid att ordna. Tänkte väl ta en runda på 2-3 timmar iaf om värmen håller i sig.
Nån som vill med?

Nytt försök -
Ut o vromma imorrn! Inga födelsedagskalas, kommer kunna lämna Aspudden typ 16:30, men måste förbi feltema, så jag gissar på att jag kan vara vid rosen vid 17:15-snåret eller något sånt, mötesplats går ju dock alltid att ordna. Tänkte väl ta en runda på 2-3 timmar iaf om värmen håller i sig.
Nån som vill med?

Lämnar Solna om 20min för middag på Rosen. Får se hur länge jag är ute idag.

Onsdagskörning ?

Suck, dök upp en grej. Hinner nog inte med någon körning idag ändå :( Men jag tar vägen hem genom bulten iaf, så vinka om ni ser mig :katt

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back