Hojåka i LUGNT tempo.

Jag är sugen på en tur idag. Fick tillbaka bågen från verkstaden idag efter "raset" i lördags. :banana

Hupp! Låter som lite mer spänning än man begärt :3freak Vet du vad som orsakade det?

För egen del hoppas jag på att kunna rasta bettan tis/ons/tor denna veckan :banana

Hupp! Låter som lite mer spänning än man begärt :3freak Vet du vad som orsakade det?

För egen del hoppas jag på att kunna rasta bettan tis/ons/tor denna veckan :banana

En sten som hoppade in i drevet, slog sönder ena kuggen och låste kedjan. Mekanikern hade aldrig någonsin sett något annat. :( Trodde först det var värmenyp eller något liknande men nu vet jag att det inte var något farligt i alla fall även fast det var riktigt läskigt. :gnissla

Nytt försök -
Ut o vromma imorrn! Inga födelsedagskalas, kommer kunna lämna Aspudden typ 16:30, men måste förbi feltema, så jag gissar på att jag kan vara vid rosen vid 17:15-snåret eller något sånt, mötesplats går ju dock alltid att ordna. Tänkte väl ta en runda på 2-3 timmar iaf om värmen håller i sig.
Nån som vill med?

Nytt försök -
Ut o vromma imorrn! Inga födelsedagskalas, kommer kunna lämna Aspudden typ 16:30, men måste förbi feltema, så jag gissar på att jag kan vara vid rosen vid 17:15-snåret eller något sånt, mötesplats går ju dock alltid att ordna. Tänkte väl ta en runda på 2-3 timmar iaf om värmen håller i sig.
Nån som vill med?

Lämnar Solna om 20min för middag på Rosen. Får se hur länge jag är ute idag.

Onsdagskörning ?

Suck, dök upp en grej. Hinner nog inte med någon körning idag ändå :( Men jag tar vägen hem genom bulten iaf, så vinka om ni ser mig :katt

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar