Hojåka i LUGNT tempo.

Vart drar ni? jag ska slänga i mig lite lunch och sen så ska jag ut.. men jag kanske inte får åka med för at jag kör HD? xD

Vi tänkte dra ut mot Värmdö och Gustavsberg. Bara att hänga på!

Jag har precis börjat byta om.. tror inte jag hinner, ni lär ju redan ha åkt

Kan tänka mig en tur om det är varmt då...slutar 16 i stan, så kan köra förbi aspudden så vi åker mot södra sidan...

Sweet! Slutar 16 på Södermalm jag, men måste ta bilen dit så jag måste ju hem emellan, får se hur långt mina byta-om-som-en-brandman-färdigheter räcker!

Har du inga barn? :( :arsele:arsele Jag är hemma runt fem, får se vart temperaturen ligger då. :)

Nä men jag måste kanske gå ut på promenad med dammråttorna senare på kvällen, så det kanske får bli en halvsnabb runda för min del. Eller så är det så att min svåger fyller år vilket resulterat i en nyligen inkommen inbjudan på tårta, får helt enkelt se lite hur länge jag kan va ute o leka. Jag behöver å andra sidan komma ut o vromma på tisdag med, vänja mig in lite vid nya hojen.

Kan tänka mig en tur om det är varmt då...slutar 16 i stan, så kan köra förbi aspudden så vi åker mot södra sidan...

Har du inga barn? :( :arsele:arsele Jag är hemma runt fem, får se vart temperaturen ligger då. :)

Ändring av planerna - tårtätning väntar mig direkt efter jobbet, kan ge mig av runt 18 dock! Kvällsrunda?

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen