Husaberg-tråden

Halloj!
Är det någon som vill sälja en FS570 i år? Registrerad ska den vara iaf, besiktigad eller ej... Skicka ett PM om säljintresse finns :Bugar

Är det någon som vet hur hårt bottenskruven för styraxeln ska dras? Har en gaffel från en FS650 -07 men den kronan finns på andra modeller också.

Någon som kanske har en cdi/icu-box till en Husa 650 -03 liggandes, eller vet var man kan få tag på en sån? Får ingen gnista på Husan efter vinterförvaring. Statorn bytt utan resultat. Vore väldigt tacksam för svar.

Någon som kanske har en cdi/icu-box till en Husa 650 -03 liggandes, eller vet var man kan få tag på en sån? Får ingen gnista på Husan efter vinterförvaring. Statorn bytt utan resultat. Vore väldigt tacksam för svar.
Kolla med Conny Andersson (ex SEM) på 0705518525. Annars har HPI ersättningssystem.

Har kollat på HPI, Det enda som gör att jag tvekar är att jag kan inte med all säkerhet säga att det är cdin som spökar. (onödigt att ha liggandes) Kan man på något sätt mäta cdin?

Har kollat på HPI, Det enda som gör att jag tvekar är att jag kan inte med all säkerhet säga att det är cdin som spökar. (onödigt att ha liggandes) Kan man på något sätt mäta cdin?
Vad jag vet kan du inte mäta upp CDI-enheten. Har du snackat med Conny?

Supermoto racingtorget på facebook så gissar jag att Lasse svarar.

Nej, inte kollat med Conny än, får bli morgondagens uppdrag. Tyvärr har jag inte Facebook, men tanten får låna ut sin. Tackar för hjälpen än så länge.

Var bor du ?
Skall ha en i Skåne i en låda om du vill testa å felsöka

Jag har en från en -02a som borde passa. Sitter på en komplett motor så endast till låns isf.

Just fan!
Jag önskar att hitta en 650 motor årsmodell 03-08 att köpa. (inte hittat någon)
Kan vara rasad, nån som har nån ide var man kan finna en sådan?

Maila gärna petrolhead "snabel a" bastardi.net

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!