Singeltråden

59% är rätt så jäkla bra ändå för att vara SÄMST på listan. :va
Det betyder ändå att över hälften av befolkningen tycker att den absolut kassaste kommunen i landet är ett rätt schysst ställe att bo på. :3freak

De flesta som tycker ett ställe inte är okej att bo på lär väl oftast inte bo där själva, eftersom de inte flyttar dit, alternativt flyttar därifrån...

De flesta som tycker ett ställe inte är okej att bo på lär väl oftast inte bo där själva, eftersom de inte flyttar dit, alternativt flyttar därifrån...

Såvida det inte är av rent ekonomiska anledningar så.
Finns ju en möjlighet att man bor en håla därför att det är det man har råd med tex.
Och så går det ändå inte alltid så snabbt att packa iväg sig som man vill heller, så rätt många borde ju va på väg därifrån om det är så att det är rätt bajs kan jag tycka.

Såvida det inte är av rent ekonomiska anledningar så.
Finns ju en möjlighet att man bor en håla därför att det är det man har råd med tex.

Ja, och det där är typ den största motivationen för att fixa ett bra betalt jobb.. För att kunna köpa sig ur t ex ett kasst bostadsområde..

Ser nästan framför mig att jag bor i ett gated community snart :hihi

Ja, och det där är typ den största motivationen för att fixa ett bra betalt jobb.. För att kunna köpa sig ur t ex ett kasst bostadsområde..

Ser nästan framför mig att jag bor i ett gated community snart :hihi

Jag som bor schysst, om än stökigt, skaffar mig ett sämre jobb. Kanske borde flytta så man kan skaffa ett bra jobb då.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h