Singeltråden

Ja, hon är inte många cenTeemeter.. :hihi

Flop? alla andra är roliga med riktiga golfuttryck,, så kommer du med "flop"?? *s p h*

Flop
"Flop kallas det höga golfslag som många proffs använder sig av i vissa speciellt svåra situationer. Flopslaget går inte långt, men bollen stiger till en hög höjd på liten sträcka. Det kan vara till användning om man har ungefär 10 meter till greenen, och måste slå över en exempelvis en bunker innan green och flaggan står nära bunkern. Då flyger bollen högt och landar mjukt och rullar inte långt".

Hole in one kallar jag det där. :)

Flop
"Flop kallas det höga golfslag som många proffs använder sig av i vissa speciellt svåra situationer. Flopslaget går inte långt, men bollen stiger till en hög höjd på liten sträcka. Det kan vara till användning om man har ungefär 10 meter till greenen, och måste slå över en exempelvis en bunker innan green och flaggan står nära bunkern. Då flyger bollen högt och landar mjukt och rullar inte långt".

Det där måste vara en försvenskning eller för modernt.. slutade spela för 10 år sen typ... :lol
Det där beskriver ju en chip... *s p h*

Flop

Och där blev JP ägd:D

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back