Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.
Jo det var som jag sagt ganska längesen jag hade något som helst förtroende för att någon politiker alls värnade om min trygghet och välbefinnande här.
Och ju fler våldsdårar med vapen som härjar fritt här, desto mindre anledning har jag att bry mig ett skit om nåt alls utom min egen överlevnad.

Det är så jävla pissuselt, det är fan under all kritik!

Så sant som det står skrivet :Bugar
 
Om man tror att alla politiker är ondsinta och kommer göra allt för att förstöra för folket så finns ju bara ännu starkare skäl för moderna vapenlagar.

Fakta är att kriminella har vapen, varför är etablissemanget nöjda med det samtidigt som jag måste göra massa trams runt mina harmlösa jaktvapen? Nonsens och förtryck är vad det är.
 
Jag tänker mig en utjämning av finanserna snarare.
Otidsenligt.

Inget som hindrar dig att gå i bräschen för en folkrörelse. Du kan ju börja leva på existensminimum och ge bort resten. Alternativt husera en flykting eller två och stå för samtliga av deras omkostnader fram tills dess att de är självförsörjande.

Återkommer om en vecka och ser hur det går för dig. :tummenupp
 
Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit svar. But I kinda made your point for you, brother. :dummer

ANC var, iaf hos USA, terroriststämplade fram till 2008(!) men anses väl generellt vara frihetskämpar. Du vet, apartheid och allt det där...
Usa är riktigt flitiga på att terrorstämpla.
Man skulle nästan kunna säga att dom tagit sig rätten att bestämma åt oss andra vad som är rätt och fel.
 
Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit svar. But I kinda made your point for you, brother. :dummer

ANC var, iaf hos USA, terroriststämplade fram till 2008(!) men anses väl generellt vara frihetskämpar. Du vet, apartheid och allt det där...
Ja, se bara hur bra det går för Sydafrika nu...
 
Inget som hindrar dig att gå i bräschen för en folkrörelse. Du kan ju börja leva på existensminimum och ge bort resten. Alternativt husera en flykting eller två och stå för samtliga av deras omkostnader fram tills dess att de är självförsörjande.

Återkommer om en vecka och ser hur det går för dig. :tummenupp

Jag kanske menade att undanröja alla som är fattigare än jag.
Jag lever ju redan på Sveriges lägsta heltidslön så det blir inte så många men några finns det väl.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top