Skrotnisse
What would Shervin do?
Regular då?
Visst hette 93 oktan "regular"!
Kändes fel att skriva "standard", men jag försvarar mig med att bymacken var en av Standard Oils inrättningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Regular då?
Visst hette 93 oktan "regular"!
Kändes fel att skriva "standard", men jag försvarar mig med att bymacken var en av Standard Oils inrättningar.
4. Förr styrde man hojen själv. Nu ska datorn säga vad som är ok. Kan lika gärna ta bilen nu.
Alla tjejer solade topless när jag var ung !
Hur många gör de idag ? (hemmavid alltså) På Canary Islands , Ibiza , Grekland , Thailand osv gör dom de ju fortfarande men ...![]()

Ingen etanol i skiten heller!#58: Bensinmackarna var många ljusår bättre än idag samt att man kunde hitta små obskyra pumpar mitt ute på landet som fortfarande fungerade. Majoriteten av pumparna erbjöd 95, 96 och 98, inte larvet som idag att nästa bara ha 95.
Idag är det mest automatstationer på "välbesökta" platser samt bensinmackar som säljer överprisade livsmedel.
Vettefan om det är lagligt mer.
På allmän plats alltså.![]()
Varför skulle det inte vara det?![]()

Ingen aning, inte gör det ju mig någonting.
Men allt & alla har ju sådan moralpanik över allt & alla nuförtiden. Det är väl så synd om barnen eller nånting, som om de inte klämt på mammas pattar redan liksom.![]()

Nä nä nä nä, det är männen som inte kan behärska sina köttsliga lustar.
De är offer för sin okontrollerbara lem som leder dem i fördärvet.
Till alla som vill bli upprörda: OBS!!! Jag SKÄMTAR!!
Nä nä nä nä, det är männen som inte kan behärska sina köttsliga lustar.
De är offer för sin okontrollerbara lem som leder dem i fördärvet.
Till alla som vill bli upprörda: OBS!!! Jag SKÄMTAR!!
Å andra sidan så knallar ju feta gamla gubbar runt toppless överallt hela tiden. Ytterst sällan någon ung och söt tjej går runt och visar pattarna på stan.Mest skulle nog bli ett jävla liv om de förbjöd topplessande för bara tjejer isåfall och inte för killar.
#90,91,92,93,94,95,96,97,98 och 99, SAAB var bättre förr...

Nummer 100 då ? Volvo var bättre förr !En gammal Amazon me lister å krom ...
![]()
#90,91,92,93,94,95,96,97,98 och 99, SAAB var bättre förr...

Du menar.. SAAB tillverkade bilar förr?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |