Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad kostar nya Xperian? Har Sony kanske ett flagshipstore i något av tältlägren i Jordanien?
Länkarna funkar inte. Vet du om artikeln finns nån annanstans att läsa?
Jag tror inte SDs reklamfilmer om de så rullade dygnet runt på alla kanaler skulle gett dem lika mycket medvind som (nyttig-) idioterna på bussen.Funkar för mig. Du hittar vad Rima och Rafaela har att säga här; http://www.ltz.se/lttv
Funkar abethebabes länk? Där finns tvinslagen i marginalen.
Ömkligt:
http://www.ltz.se/jamtland/ostersund/lt-tv-talespersonen-om-varfor-de-inte-vill-stanna
Är det sådant kulturvänsterbatiktantsvammel som du tror på?
Tror nog mer det är ett mellanösterfenomen kristna eller muslimer har samma kvinnosyn sen skyller de på sin religonOch för er Israel-kramare som har problem med Islams syn på kvinnor.http://thedailybanter.com/2014/12/t...ws-delay-flights-seating/#XiYD8bcIeKcXai4f.01
Så nu är kristna med på den synen också. Fast inte alla kristna? Till skillnad från alla muslimer?Tror nog mer det är ett mellanösterfenomen kristna eller muslimer har samma kvinnosyn sen skyller de på sin religon
klart det inte är alla muslimer idioter är idioter kristna som muslimer Många muslimer har har ungefär samma syn som oss såkallade Svenskar.Finns ju extrema kristna medSå nu är kristna med på den synen också. Fast inte alla kristna? Till skillnad från alla muslimer?
klart det inte är alla muslimer idioter är idioter kristna som muslimer Många muslimer har har ungefär samma syn som oss såkallade Svenskar.Finns ju extrema kristna med
Jag hoppas du kan förtydliga ditt inlägg med att svara på följande två frågor:klart det inte är alla muslimer idioter är idioter kristna som muslimer Många muslimer har har ungefär samma syn som oss såkallade Svenskar.Finns ju extrema kristna med
Är det sådant kulturvänsterbatiktantsvammel som du tror på?

Vem vågar fylla platsen, platserna?
2 olika nationella har blivit misshandlade runt jul nu.![]()
Jo, jag är fullt medveten om det men det känns som den meningen borde riktas till andra frekventa i denna tråd.
Det krävs inte att man läser många sidor bakåt för att inse det.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |