Nyval och statskupp

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
I och med nyval så har jag börjat planera en statskupp av Sverige och söker härmed Sporthojares stöd i denna statskupp. Jag kommer självklart bli självutnämnd Kejsare och landet kommer döpas om till Drysénien. Min officiella titel kommer vara "Kejsare Drysen den Förste av Kejsardömet Drysénien".

Varför skulle man då som sporthojjare stödja denna statskupp? Jag lovar och garanterar minst 20 grader om året så man kan köra motorcykel hela året. Ser framemot ert stöd.

Med vänliga hälsningar
Drysen.
 
Dessvärre ser jag dig som ett hot mot min väg till makten och har med hjälp av mina nya bundsförvanter skickat en drönare till dig.

Tack för denna tiden.:hej
 
Amatörer, kejsare?bäh, Jag ställer upp som eran nya diktator! :såjaponken
Tilltalsnamnet är THE GREAT LEADER.
Mitt första ärende som eran älskade ledare blir att se till att det kommer utkörningszoner och curbs längs med vägarna.
Mitt andra ärende blir att uppföra statyer och symboler i min ära.
Ansökningar till den nya diktaturens parlamentet görs via denna tråd. Frivilliga får anmäla sig och berätta vilka positioner de vill ha!:whip
 
Amatörer, kejsare?bäh, Jag ställer upp som eran nya diktator! :såjaponken
Tilltalsnamnet är THE GREAT LEADER.
Mitt första ärende som eran älskade ledare blir att se till att det kommer utkörningszoner och curbs längs med vägarna.
Mitt andra ärende blir att uppföra statyer och symboler i min ära.
Ansökningar till den nya diktaturens parlamentet görs via denna tråd. Frivilliga får anmäla sig och berätta vilka positioner de vill ha!:whip

The Great Leader med samma dialekt som Snusmumriken? Jag är tveksam......
 
Den första som arkebuserar Sjöstedt och Romson får min röst OCH halva min förmögenhet. Dvs en halväten Snickers och en burk cola men det är bättre än inget.
Autokrati FTW :Bugar
 
The Great Leader med samma dialekt som Snusmumriken? Jag är tveksam......

:4skrika:mad: Grattis, du är utsedd till officiell tuggummiskrapare, och i din ära kommer det att uppföras gigantiska Mumintroll längs med huvudvägarna. Det borde lära pöbeln lite respekt för "The Great Leader"
 
:4skrika:mad: Grattis, du är utsedd till officiell tuggummiskrapare, och i din ära kommer det att uppföras gigantiska Mumintroll längs med huvudvägarna. Det borde lära pöbeln lite respekt för "The Great Leader"

Låter som en utmärkt plan. Kommer att smälta in fint i naturen.
 
Bra, jag behöver ett nytt land att starta krig mot och dominera.
Att det blir ditt land Drysen ser jag bara som en bonus. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top