Singeltråden

Biljard kanske är för svårt för dej, antar att du inte når upp till bordskanten, men du kan ju supa dej själv under bordet:hihi

Det är ju det fina med det hela, jag behöver inte ens supa för att hamna under bordet! Jag kan springa runt och kittla er under fötterna istället, så vinner jag på walk over tillslut.

Det är ju det fina med det hela, jag behöver inte ens supa för att hamna under bordet! Jag kan springa runt och kittla er under fötterna istället, så vinner jag på walk over tillslut.

Jag e inte riktigt säker på att du e en vinnare om vi gör walk overaller när du killar oss under fötterna, de låter rätt smärtsamt;)

Jag kommer till Estocolmo helgen den 8-9 november. Vi ska köra gokart först, där tror jag det är fullbokat. Men efter det är det typ middag/biljard/supa, så vill någon dyka upp där hade det varit roligt! :) Jag vet inte riktigt vart det är än, men är någon sugen kan jag ta reda på mer fakta. Det är med BOTT-gänget, så mycket hojsnack utlovas. :)

Den gamla "artisten" MC Hammer brukde ju säga "It's hammer time!"...
Undrar om PoopPoop säger.. "It's :ätapiller -time" ? :lol

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard