För närvarande bara level 6 men det tar sig som åsnan sa uppe på gödselhögen. 
https://www.youtube.com/watch?v=clRpcIHpmoY

https://www.youtube.com/watch?v=clRpcIHpmoY
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

He who has absolutely no life

Förutsatt och givet att ditt påstående håller åt alla håll så lär du väl vara en rätt märklig person?Som man känner sig själv känner man uppenbart även andra.![]()

Mjorå, lvl23 här. Man klämmer in lite tid när man har den till övers. Det är juh billigare än att tanka hojen, så vafan lixom x)

Såg en snubbe med just det namnet springa förbi under en spelomgång på Jorden / Old Russia.![]()
Mjo, om sanningen ska fram så klämmer jag nog inte lite väl mycket tid i spelet just nu x)
Hojta till när du dingat 20 om du behöver någon att köra de lite mer avancerade grejjerna med (daily heroic, strike osv)
.Var med om en rolig grej för någon natt sedan väl hemma efter arbetet när en level 2 hängde på vid Old Russia och jag tog fram min mc svävare (sparrow) och denna level 2 spelare försökte samma grej ... inget hände naturligtvis pga att han förmodligen ännu inte hade behörighet till denna.Han bara stod där som en staty med sin Ghost och såg förlamad ut. Mjo, om sanningen ska fram så klämmer jag nog inte lite väl mycket tid i spelet just nu x)
Hojta till när du dingat 20 om du behöver någon att köra de lite mer avancerade grejjerna med (daily heroic, strike osv)
Tackar för erbjudandet och hör av mig om hjälp behövs. 
för att återgå till grundfrågan. jag kör destiny. på xbone
jämfört med en volvo 740? xbone är knäpptyst.Och hur fungerar XBOX ONE jämfört med XBOX 360 vars fläkt lät som en överhettad Volvo 740.En av anledningarna till att jag valde PS4:an efter att ha tröttnat på bullret från XBOX 360.
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |