Medel och snabbturer i Sthlm

Som jp sa, hål i bakdäcket ..................................................................................................

Blev en liten södertörnsrunda ändå, kom hem 60 sekunder efter att det börjat regna, win! Riktigt fin bult som kändes avspärrad åt undertecknad.

Nu är min säsong officiellt över, imorgon åker jag in på verkstad och sen en seg väntan på våren 2015! Tack för en schysst säsong och några riktigt minnesvärda rundor! Håll er på hjulen ni som kommer fortsätta åka!

mmmmmm nya däck och ser ut att bli fint i helgen, nån som har förslag på nått kul? :hej

Eftersom att det ser ut som att det blir en av de sista veckorna det är fint så kommer jag nog vara ute efter jobbet varje dag och köra! Lite sällskap är ju alltid trevligt! Slutar vid 16 imorgon. Om någon är sugen så får ni gärna höra av er :D

blev en trevlig tur och retur på bulten samt till skansundet, sen blev det en åktur på gamla södertäljevägen med en panigale :kär :kär första duccen som är skön att köra, äntligen har dom lyckats få ihop utseende med åkglädje/komfort :tummenupp

med en panigale

Lilla eller stora? Jag klämde på 899an här om dagen, jag sitter riktigt fint på den och den är precis så smal som jag lärt mig uppskatta. Den och RSV4an ligger nog närmast till hands vid ett framtida inköp, misstänker att H2an om den fortfarande är av intresse efter lanseringen kommer ligga uppåt 150-200'.

Om du provkörde den lilla, hur är effekten och vridet, ledsnar man?

Lilla eller stora? Jag klämde på 899an här om dagen, jag sitter riktigt fint på den och den är precis så smal som jag lärt mig uppskatta. Den och RSV4an ligger nog närmast till hands vid ett framtida inköp, misstänker att H2an om den fortfarande är av intresse efter lanseringen kommer ligga uppåt 150-200'.

Om du provkörde den lilla, hur är effekten och vridet, ledsnar man?

Den "lilla"var det, provsatt också innan vi åkte och satt riktigt bra på den, smal som trajjan.
En vit ska.... Vill jag ha.

Den lilla som sagt, satt ruskigt bra på den, bästa sittställningen jag nånsin haft på en hoj tror jag, absolut inte samma monsterkänsla som från en v4 men tror man lurar sig på att twinen känns så mycket snällare än den är på nått sätt.

Dags för tråden att vakna till liv snart, sticker ut å tar en sväng på motorvägen nu i väntan på isfria småvägar!

Jag startade hojen igår. Det är bara att köra:banana

Någon som ska till gotland 29-31 maj? sista datum att boka tror jag va imorgon

Jag är sugen men vet inte om jag kan i slutet på maj. Satsar antagligen på ett återbud ....

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back