Steffo K
3 hojar på 35 år. Byter inte gärna.
Eller så går man all in... http://geekologie.com/2011/12/stormtrooper-motorcycle-leathers.php
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var vad jag frågade mig häromdagen när jag med ro i kroppen, fredligt står och väntar vid ett rödljus vid Medis.
Utan förvarning hör jag ett muller bakom mig och plötsligt dyker det upp en blank och fin HD bredvid mig. HD:n hade mycket krom, "det rätta" mullret och allt det där men den hade även tvångsutsmyckats med såna där fina neon-blåa lampor vid strategiskt utvalda ställen i motorn (såna man normalt brukar se på stan under en BMW 316 med vinge).
När jag till slut lyckas slita blicken ifrån denna maskin och rikta blicken uppåt så kommer tanken. Är det banne mig möjligt???
Föraren av detta åkdon sitter bekvämt tillrättalagd över hästen, med ett ben om varsin sida och huvudet instoppat i en sån här.
http://www.coolkaboodle.com/wp-content/uploads/2013/06/Predator-motorbike-Helmet.jpg
Varför, du vän av HD....varför?

...... och en fet sub i topboxen

Eller så går man all in... http://geekologie.com/2011/12/stormtrooper-motorcycle-leathers.php
Där ser man...du får fråga ifall de tycker att ett skinnställ som liknar batmans dräkt är lika coolt ;-)


Såg också denna herre i stan i helgen tror jag det var.
Men alltså, ärligt talat. Varför reta upp sig över det? Det gör väl bara så att alla vi andra ser coolare ut
Nåja, kanske inte jag... men resten utav er iaf![]()

BMW "motorcykel" med tak? Öh?
Inte ens Siri Denkert skulle köra en sådan.
Keften. Min C1 skulle steka din KTM fett.
Jaså du har en sådan, tillåt mig tycka att du är sjukt gammal.
Har du broddar när du går ut till komposten också?

Har två facktiskt. Tre för inte så längesen
Inge broddar än, men jag blir sjukt bakis av ingenting. Snart kommer väl impotensen och den dåliga andedräkten smygandes också.
:detärkört
Undrar vilken mentalitet man måste ha för att inte tycka att en sådan på huvudet är pinsamt
:ducka|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |