SM Roadracing Falkenbergs Motorbana 16-17 augusti!

Får allt ta å komma förbi med ungarna tror jag :banana

Tidsschema lördag och söndag
Kval
Junior 09:00 - 09:20
Superstock 600 09:30 - 09:55
Rookie 1000 10:05 - 10:30
125 / Moto3 10:40 - 11:05
Superbike 11:15 - 11:40
Rookie 600 11:50 - 12:15
Speedster Cup 15:25 - 12:40
Lunch
Race (uträknat)
Junior 13:40 - 13:55 15 Varv
Superstock 600 14:00 - 14:20 22 varv
Rookie 1000 14:25 - 14:45 20 varv
125 / Moto3 14:50 - 15:10 22 varv
Superbike 15:15 - 15:35 24 varv
Rookie 600 15:40 - 16:00 20 varv
Speedster Cup 16:05 - 16:20 15 varv

OBS! Eftersom rejsen på eftermiddagen kommer att ske enligt löpande (nästa klass börjar när klassen innan är klar) så är tiderna på eftermiddagen ungefärligt uträknade av mig om allt flyter på som vanligt.

Tack.

En fråga.. vad är Speedster Cup för något?

Instegsklass/motionärsklass för dom som inte vågar sig på rookie och är för gamla för Junior.

svemo.se SpeedsterCup/

Eller för oss som inte riktigt har farten att köra i Rookie. Jag hade siktet inställt på Rookie, fart som placerar mig absolut skitsist hade inte gjort mig något alls, varvad några gånger funkar väl bra det med men vill gärna köra tillräckligt fort för att öht få vara med på resultatlistorna. :hihi

Eller för oss som inte riktigt har farten att köra i Rookie. Jag hade siktet inställt på Rookie, fart som placerar mig absolut skitsist hade inte gjort mig något alls, varvad några gånger funkar väl bra det med men vill gärna köra tillräckligt fort för att öht få vara med på resultatlistorna. :hihi

Insåg vad jag skrivit när jag tryckt skicka men orkade inte ändra :tungan

Man är alltså ingen fegis för att man kör speedster cup :tummenupp
Önskar den fanns när jag började förra året, så jag sluppit bli varvad av precis allihop :gnissla

Så för alla gamla rävar som skulle komma och kolla, lös istället engångslicens till speedstercup och återupplev känslan av att stå och vänta på en startsignal med en maxpuls! :yoparty

Och för dom som inte ska köra, så är det alltså #92 i rookie600 ni ska heja på!

Insåg vad jag skrivit när jag tryckt skicka men orkade inte ändra :tungan

Man är alltså ingen fegis för att man kör speedster cup :tummenupp
Önskar den fanns när jag började förra året, så jag sluppit bli varvad av precis allihop :gnissla

Så för alla gamla rävar som skulle komma och kolla, lös istället engångslicens till speedstercup och återupplev känslan av att stå och vänta på en startsignal med en maxpuls! :yoparty

Och för dom som inte ska köra, så är det alltså #92 i rookie600 ni ska heja på!

Ja, det ska de definitivt! :yoparty

Då var det Hjalmarsson som tog det! Nån var det, för det är inte kvar i mitt garage

- - - Updated - - -

Då var det Hjalmarsson som tog det! Nån var det, för det är inte kvar i mitt garage

- - - Updated - - -

Mozz du har bytt hjul och dekalat om mitt stöd :mad:

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Stammar du när du skiter oxo, håll ordning på MINA grejer... fixa :mad:

Hallå!!!!! Är AC/DC bra? Är RR kul? Kan fåglar flyga? Är Mozz roligast????

SÅKLART drar den folk!!!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:rofl

Struts, emu, kasuar, nandu, kakapo, kiwi och pingviner är fåglar som inte flyger. Så där har du fel. :fakta

När det gäller allt annat har du som vanligt helt rätt. :tummenupp

Tyvärr kan jag inte komma till Falkenberg i helgen, vare sig som tävlande, depåbitch eller läktarsupporter. :( Jag lovar dock att hålla tummar och tår för att allt skall gå bra.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back