Bulten 2014-07-31/ 2014-08-03

Kul att du hittat ut iaf, trist att det var lite tomt.. :krama
 
Fan, jag fastnar aldrig på bild när jag är ute o brummar med den fyrhuliga rökmaskinen :gråta
Får väl börja ta fotokurvan på breställ när jag kör bil helt enkelt :D
 
Fan, jag fastnar aldrig på bild när jag är ute o brummar med den fyrhuliga rökmaskinen :gråta
Får väl börja ta fotokurvan på breställ när jag kör bil helt enkelt :D

handlar enkom om att du har 2 hjul för mycket :D
 
Tänk att man fastnar på bild.
Trodde inte att de var någon ute och fotade.

Blev en mys runda måste passa på med en sån när man har ca 20mil dit.

Fin kräftsmörgos på Rosen föresten:D
 
Tänk att man fastnar på bild.
Trodde inte att de var någon ute och fotade.

Blev en mys runda måste passa på med en sån när man har ca 20mil dit.

Fin kräftsmörgos på Rosen föresten:D

Ibland står man bara där i rätt ögonblick och du var ju en av få som lyckades åka förbi när jag stod och plåtade polarn som var ute och lekte med sin nya leksak på 4-hjul. Denna dag och åktur slutade dock förmodligen med fler bilder (inte tagna av mig) på min nya lackering på hjälmen än bilder på hojar på 2 hjul haha..:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top