Härliga högervindar!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
De kanske lutar åt konservatism. Det finns dock en mängd nyanser i denna vågen, men mycket är onekligen brunt.

Jag avstår som sagt.

Jag noterar att allehanda "debattörer" älskar att klistra olika epitet istället för att diskutera sakfrågor, "brunt" verkar vara på modet just idag. :)


Vad är det förresten du avstår?
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Jag noterar att allehanda "debattörer" älskar att klistra olika epitet istället för att diskutera sakfrågor, "brunt" verkar vara på modet just idag. :)


Vad är det förresten du avstår?

Att rösta på dom såklart.

Nog har jag diskuterat sakfrågor med er.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Att rösta på dom såklart.

Nog har jag diskuterat sakfrågor med er.

Hur skulle du kunnat rösta på UKIP? Är du brittisk medborgare?

Jag tycker du är duktigare på att kalla folk saker än att sakligt debattera faktiska frågor. Varför måste du kalla någon här inne brun? Ingen här vill bli kallad det eller titulerar sig nazist.
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Hur skulle du kunnat rösta på UKIP? Är du brittisk medborgare?

Jag tycker du är duktigare på att kalla folk saker än att sakligt debattera faktiska frågor. Varför måste du kalla någon här inne brun? Ingen här vill bli kallad det eller titulerar sig nazist.

Gör dig inte dum... det är olika nyanser av brunt. Visst är SD beiga i jämförelse med Gyllene Gryning. Vinden är nationalistisk. Jag avstår att rösta nationalistiskt. Är jag tydlig nog?
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Men är det verkligen ett brott... ;) :3freak

Stefan Jacobsson skrev:
– Jag tycker att hela lagen om hets mot folkgrupp är en inskränkning av yttrandefriheten. Det är inte en lag som jag ställer mig bakom utan snarare en lag som jag skulle vilja se avskaffad, säger han till Ekot.

Konstigt att man får kalla partiet så: Svenskarnas Parti.
Jag är svensk men det är faan inte mitt parti. :fakta
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Men är det verkligen ett brott... ;) :3freak



Konstigt att man får kalla partiet så: Svenskarnas Parti.
Jag är svensk men det är faan inte mitt parti. :fakta

http://www.radioislam.org/islam/svenska/fildok/varfor.htm

Visst är det lite roande att Radio Islam och svenskarnas parti hamnar i samma slutsats?

Ahmed Rami har, i Sverige, dömts till 6 månaders fängelse enbart för sina åsikter. Västeuropa och Sverige "utvecklas" mot fler och fler förbud, åsiktsförtryck, maktkoncentration och diktatur.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
...
Visst är det lite roande att Radio Islam och svenskarnas parti hamnar i samma slutsats?

Ja, faktiskt. :)
Åsikter är nog OK att ha även i Sverige, det är nog ofta hur man "utövar" dem som är problemet.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Gör dig inte dum... det är olika nyanser av brunt. Visst är SD beiga i jämförelse med Gyllene Gryning. Vinden är nationalistisk. Jag avstår att rösta nationalistiskt. Är jag tydlig nog?

Som vanligt otrevlig, är du androgyn och får lingonvecka varje vecka eller vad är ditt problem egentligen? :va
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Om 10 år, kommer stridshingsten att vara förbannat tyst, det är min absoluta övertygelse, när konsekvenserna har hunnit ikapp den humanitära stormakten Sverige med 12 miljoner invånare, varav 55% lever på bidrag.hihihi
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Om 10 år, kommer stridshingsten att vara förbannat tyst, det är min absoluta övertygelse, när konsekvenserna har hunnit ikapp den humanitära stormakten Sverige med 12 miljoner invånare, varav 55% lever på bidrag.hihihi

Tragiskt när bra utbildade unga människor flyr Alliansens Sverige som misslyckats kapitalt med jobben.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Tragiskt när bra utbildade unga människor flyr Alliansens Sverige som misslyckats kapitalt med jobben.

Men dom har ju sänkt avgifterna för arbetsgivarna:va det är ju mkt billigare att anställa en diskare:fakta de utbildade flyr landet medans det fylls på med, ja du vet, vad tror du effekten blir i det långa loppet, så jävla korkad kan inte ens du vara även om du försvarar "det" med näbbar och klor men jag antar att vi på sikt får det land vi förtjänar. Själv har jag så sakteliga börjat prata med min äldsta dotter om vikten av att studera och skaffa sig en bra utbildning, förhoppningsvis förstår hon annars blir det inte lätt och jag kommer definitivt att uppmuntra henne att åka över gränsen så hon får vettigt betalt egter alla skolår.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top