Skriv-vad-du-vill-tråden

uppe i norrtälje igår spöregnade det satan i 3 timmar så fick sitta å vänta innan man kunde åka hemåt :(

Och på vägen dit började det hagla en sträcka ..... gör ondare än man tror å bli spöad av hagel i 100km/h :död

God morgon på er:krama

Faen vad skönt det är ute. Sol sol SOL fantastiskt fint:banana:banana
Bara att köra hoj och njuta :) snart börjar höstrusket:rolleyes:

Goood Morgon saknar den svenska sommaren med varmadagar och kalla nätter.. Körde knix igår men helt slut av värmen körde som en kratta andrapsset

Gomorron på er alla :-)
Vad blir det för väder idag då?? Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt , Varmt , kallt ,

VARMT:fakta

Alltså nu kommer jag gnälla lite men jag fungerar inte i denna värme och inte får man sova ordentligt heller:gråta får se om man orkar på sig lite körning ikväll.... Drick mycket och kör ordentligt!!!:krama:krama:krama:krama:krama:krama på er!

Visst är det underbart att dyngsvettig dra på sig skinnstället som sugs fast som ett andra skinn på kroppen. :crash:crash
Därefter upptäcka att man knappt kan röra sig. Men åkas ska det:yoparty:yoparty
Går som en stelopererad michelingubbe till hojen. Slänger över benet över hojen "hade man ju hoppats på" träffar snarare nummerplåten. :brinnerup:brinnerup stället stramar som faen!!!!. Och solen gör sitt bästa jaja nytt försök..... Nuså
Uppe och lycklig :banana Puttrar iväg njuter av fartvindens marginellt kylande effekt. Men nåja bättre än inget. :rolleyes::rolleyes:
Bara att kämpa på blir svalare nästa vecka :Bugar:Bugar:Bugar

:skrämd ?
Du skall ju vara en : "Iskall Brud i Lyxförpackning!"

Inte kan lite fukt o värme vara fel...

ELLER är Du Hellre Torr å Kall

Va Va Va :3freak

Haha en av mina utlandstjänstgöringar var i ett land med subtropiskt klimat, sista kvällen innan hemrotation kollade jag väderstationen, klockan 2100 på kvällen var det 36 grader varmt och 98% luftfuktighet, så jag har upplev det värsta, därför väljer jag att vara så där lagom och bekväm, varken:tummenupp kall eller varm eller något annat, bekväm!!!

Visst är det underbart att dyngsvettig dra på sig skinnstället som sugs fast som ett andra skinn på kroppen. :crash:crash
Därefter upptäcka att man knappt kan röra sig. Men åkas ska det:yoparty:yoparty
Går som en stelopererad michelingubbe till hojen. Slänger över benet över hojen "hade man ju hoppats på" träffar snarare nummerplåten. :brinnerup:brinnerup stället stramar som faen!!!!. Och solen gör sitt bästa jaja nytt försök..... Nuså
Uppe och lycklig :banana Puttrar iväg njuter av fartvindens marginellt kylande effekt. Men nåja bättre än inget. :rolleyes::rolleyes:
Bara att kämpa på blir svalare nästa vecka :Bugar:Bugar:Bugar

Meeh

Du....

Smörj in dig med *Valfett så är det inga problems....

Du glider omkring som en lite Guppy i ditt "skinn-akvarium"

Kom bara ihåg att Om du behöver stanna vi t ex ett rödljus ,,,, Stå MITT I skinnstället ,Lr ska vi säga SkinkStället :arsele (om det nu är några cheyor som läser detta råd)
För annars är det risk för att Du blir bränd av det puttrande *Valfettet som är emot solen..

Fördel 2:
Du kommer inte behöva smörja in stället för vinterförvaringen.

Fördel 3:
Garanterat vattentät ,, Iaf dit eget skinn , Plus att det spelar ingen roll om du blir blöt. det känns inte värre iaf

fördel 3:
Om du skulle ha otur och köra över kajkanten i t.ex Waxholm, kommer man se Var du ligger pga oljeringarna på ytan ,som ser ut som en "Italienare" (Stekare med fett hår) har drunknat...

fördel 4:

Extra lubrikation vi t.ex. "umgänge med det motsatta stönet" är ICKE NÖDVÄNDIG!

Fördel 5:

Med den värme /Fukt (Izah !) behövs inga kläder under Skinkstället Hlr :banana vilket underlättar för ,Fördel 4

Nackdel 1:
det går åt mycket *Valfett

:fakta
(*Valfett =SH trademark)

Tankar om detta ?

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...