StorHumlan
En glad typ
Helt vansinnigt! !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lite sur, hade en skön dag med Värmdö-Rindö-Vaxholmrundan,
sedan när jag skulle ner på motorvägen skär en taxi av mig och nästan klipper framhjulet.
Jag tutar på honom så mycket att han hinner stanna, sedan tittar han bara på mig, rycker på axlarna och kör.
När jag ligger på Nynäsvägen så skall en kille svänga upp på vägen strax innan Skogis, ser mig inte men som tur så var det en lucka i vänster fil.
Sist så väljer en kille att köra mot enkelriktat precis där jag bor och jag frontar nästan med honom.
Varför skulle alla idioter ut idag för![]()
Lite kul bytte precis till BilsportMc just för banköra som händer ett par gånger/år.Det var Gjensidige som ville ha 60 lök
BilsportMc kosta 9800 (får köra bana)
Svedea 8760
Men undra om det inte e värt en tusing extra å slippa kuckla med grupper å skit när/om man ska harva lite storbana
kul att dom har accepterar det vilket inte Svedea gjorde. 
Det var Gjensidige som ville ha 60 lök
BilsportMc kosta 9800 (får köra bana)
Svedea 8760
Men undra om det inte e värt en tusing extra å slippa kuckla med grupper å skit när/om man ska harva lite storbana



God morgon vänner![]()
Börjat bli tjatigt det härmen..... solen skiner
![]()
Känns att sånt händer varje gång man är ute å åker....
Kommer ihåg en gång när jag var på väg ut mot Kapellskär när det var en tjärring som tittade i almanackan och konstaterade att det var dags att köra om, inte för att hon hade speciellt bråttom, inte för att hon hade fri väg, utan helt enkelt för att det var länge sen sist och då var det ju dags nu! Tjärringjeffeln SEGADE sig om en långtradare som låg i hennes väg, att jag kom i mötande sket hon fullständigt i, och ljud/ljus/handsignaler var hon inte heller mottaglig för...




Jo, men kanske inte alltihop samtidigt?Kommer ihåg en gång när jag var på väg ut mot Kapellskär när det var en tjärring som tittade i almanackan och konstaterade att det var dags att köra om, inte för att hon hade speciellt bråttom, inte för att hon hade fri väg, utan helt enkelt för att det var länge sen sist och då var det ju dags nu! Tjärringjeffeln SEGADE sig om en långtradare som låg i hennes väg, att jag kom i mötande sket hon fullständigt i, och ljud/ljus/handsignaler var hon inte heller mottaglig för...
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |