Tack

Nickeman

Ny medlem
Gick med
21 May 2011
Hoj
Nada
Vetej vem eller vilka som ringde 112från bulten när jag krockade med en trehjuling

Tusentack:Bugar

Last edited:
Skönt att det gick så pass bra att du kan skriva här. :tummenupp
Hur gick det för dig och han som körde triken?

Hur är det med benet ?

Kämpa på med rehabiliteringen.

Skönt att höra att du klarade livhanken och hoppas rehaben kommer att gå smidigt.
Jag såg nyhetsrapporterna, men vad var det som hände och kommer du ihåg olyckan?

Skönt att höra att du lever. Krya på dig och jag hoppas din rehab kommer gå bra.....

Skönt att du klarade livhanken! :tummenupp
Lycka till med vägen tillbaka till sadeln.

Jag har inget minne av olyckan. Det sista jag minns är tankningen i rosenhill. Enligt polisen så kom triken över på min sida. Fick amputera benet över knät, på vänster ben. Spricka på tredje kotan i nacken, så nu kör jsg med en "stänkar krage" (beck). Jag hade förlorat allt blod innan jag kom till sjukhuset. Mår under omständigheterna bra, är lycklig att jag lever.

P.s snåla inte med skyddsutrustning, även om det är dyrt. Min utrustning räddade mitt liv.

Jag har inget minne av olyckan. Det sista jag minns är tankningen i rosenhill. Enligt polisen så kom triken över på min sida. Fick amputera benet över knät, på vänster ben. Spricka på tredje kotan i nacken, så nu kör jsg med en "stänkar krage" (beck). Jag hade förlorat allt blod innan jag kom till sjukhuset. Mår under omständigheterna bra, är lycklig att jag lever.

P.s snåla inte med skyddsutrustning, även om det är dyrt. Min utrustning räddade mitt liv.

Att du lever är vi glada för, skador går att leva med.
Försök ha en riktigt bra midsommarhelg.

Krya på dig och det är underbart att se hur starka vissa människor kan vara. All heder åt dig. Ha en lugn och bra midsommar.

Nickeman:
Det känns alltid tråkigt när någon skadar sig, speciellt när det går illa som för dig. Se till att satsa på rehabiliteringen och sätt upp mål som du vill nå så du har det klart för dig redan från början.

Det finns bra proteser, så med rätt träning och rätt protes kan du komma upp på sadeln igen. I värsta fall får du skaffa en trike...

(Förlåt... Jag skall straffa mig själv genom att skippa nubben ikväll...)

Håll oss uppdaterade om hur det går för dig!

Jag har en kompis här på SH som har en protes, han kör som ett cp i alla fall.
Han klotade på Mantorp en gång och protesen lossnade, funktionären kom spingande och skrek "ligg still, ditt ben är av".
Då reste han på sig och sa lugnt: äh, det ramlar alltid av, varpå funkisen nästan svimmade.
Glad midsommar på dig, envisa finne, we love u.
Panga?

Usch men gott att du klarade livet.. säger samma sak som andra... bestäm dej redan nu vad du vill o ge dej fn på att nå dit om det så smakar blod när du tvingar dej skälv..

fick en hiss i skallen o komprimerade hela ryggen så jag vet att det tar tid o gör ont. Men jag åker hoj o fungerar i dag.

krya på dej o var glad att du upplever en midsommar till:tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...