Skriv-vad-du-vill-tråden

Och galna taxichaufförer - hahaha, blev helt vansinnig, högröd, låg på tutan samt pekade finger åt lilla mig, bara för att jag vägrade att bli trängd!!!:tummenupp:tummenupp

Dårar, men jag fick mig ett gott skratt i alla fall!!

"taxichaufförer" --- Ratthållare menar du?

Skulle vara obligatoriskt att alla som tar körkort för bil eller bilister får prova på en dag på mc i trafiken utan hjälm å skyddskläder....
Kanske dom då lär sig att ta mer hänsyn i trafiken....

Skulle vara obligatoriskt att alla som tar körkort för bil eller bilister får prova på en dag på mc i trafiken utan hjälm å skyddskläder....
Kanske dom då lär sig att ta mer hänsyn i trafiken....

Kan bara hålla med, jag tror att väldigt få förstår att vi kan då då vi blir trängda/påkörda bakifrån osv osv när bilar bara får en buckla...
Och varför ska alla ha så jefla bråttom??? Starta i tid så slipper ni stressa!!:tummenupp

Kan bara hålla med, jag tror att väldigt få förstår att vi kan då då vi blir trängda/påkörda bakifrån osv osv när bilar bara får en buckla...
Och varför ska alla ha så jefla bråttom??? Starta i tid så slipper ni stressa!!:tummenupp

De är nog inte så mycke stress å bråttom, mer "jag" i centrum typ...

Och galna taxichaufförer - hahaha, blev helt vansinnig, högröd, låg på tutan samt pekade finger åt lilla mig, bara för att jag vägrade att bli trängd!!!:tummenupp:tummenupp

Dårar, men jag fick mig ett gott skratt i alla fall!!

Stigande värme sjunkande förstånd......

Första dagen på länge när man kan köra hoj i och till jobbet :banana blir en bra dag idag :tummenupp

Hitta den här

å kom å tänka på alla som skriver hur nice de är å åka till jobbet eller andra mindre bra saker...
Varför inte göra som den killen då.... Video dagbok till å från jobbet...

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back