Bulten maj ..

Riktigt fina foton!

När är du ute nästa gång? Skulle vilja ha lite nya foton på mig själv :D
 
Riktigt fina foton!

När är du ute nästa gång? Skulle vilja ha lite nya foton på mig själv :D

Tack , ja det vet man aldrig men det står ju nästan alltid någon där och fotar så du lär nog fastna på någon bild om du åker förbi ett par gånger =)
 
Tack , ja det vet man aldrig men det står ju nästan alltid någon där och fotar så du lär nog fastna på någon bild om du åker förbi ett par gånger =)


Tja, det undrar jag lite om, finns det något ställe där de laddar upp sina bilder så man kan se om det blev en bild på sig själv? Eller blir det att hoppas på att det dyker upp här på sporthoj?
 
Tja, det undrar jag lite om, finns det något ställe där de laddar upp sina bilder så man kan se om det blev en bild på sig själv? Eller blir det att hoppas på att det dyker upp här på sporthoj?

Alla laddar upp sina bilder på olika sidor men dom flesta länkar det dom har här på SH .
 
Som sagt, kul med andra vinklar/positioner än "fotokurvan" inget fel på den, men som omväxling!
/U
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top