Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Ort
- Stockholm/Tyresö
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha då har man provat kompisens R1:à..... Vill ju byta hoj nu på en gång!![]()

Bara stora och klumpiga.. 600:a ska man ha![]()

Nu råkar det ju vara så att jag är lite motsägelsefull och egentligen inte tycker om katter så mycket... Men blåa ögon är ju alltid charmigt.![]()

Jag fast en 600 ska va GRÖN!![]()
??? Den ska väl vara röd?
skitsnygg! R1:n jag körde var röd....skitsnygg
Jag fast en 600 ska va GRÖN!![]()
??? Den ska väl vara röd?
skitsnygg! R1:n jag körde var röd....skitsnygg
Asså allvarligt, vilken sjuk tråd det här är egentligen![]()
Om det inte passar herrn-som-inte-kör-för-tillfället så behöver han inte vara här!Asså allvarligt, vilken sjuk tråd det här är egentligen![]()

Nähä, ok.Om det inte passar herrn-som-inte-kör-för-tillfället så behöver han inte vara här!![]()

Nu börjar det likna hets mot färggrupper här inne, alla färger är värda lika mycket.Fast svart är lite bättre ån alla andra
Edit:Fast snart så kommer PippiT och säger att vitt är bäst för den innehåller alla andra färger![]()

Asså allvarligt, vilken sjuk tråd det här är egentligen![]()

Asså allvarligt, vilken sjuk tråd det här är egentligen![]()
Om det inte passar herrn-som-inte-kör-för-tillfället så behöver han inte vara här!![]()
Nähä, ok.
Gonatt då arga snackaren![]()

Nu börjar det likna hets mot färggrupper här inne, alla färger är värda lika mycket.Fast svart är lite bättre ån alla andra
Edit:Fast snart så kommer PippiT och säger att vitt är bäst för den innehåller alla andra färger![]()

Nähä, ok.
Gonatt då arga snackaren![]()
Jag behöver inte säga det, det bars är så.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |