Nej där har du fel. Alla har inte ett pris.
Inte mycket vi är överens om du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Its in the air..... Fan, det blir nog lite :ligga ikväll alltså.
Den lille generalen är rengjord och finaste kallingarna är på..... Nu jävlar mina damer och herrar, nu ska det bli åka av. Måste bara övertala lilla frun också men en förberedd karl har alltid en plan B också...
Inte mycket vi är överens om du![]()
Det är lätt att tacka nej till något man inte blivit erbjuden...

Troligen men det spelar ingen roll, allt beror på vem det är som erbjuder.![]()
Jaså, så om du kunde rädda världen från t.ex hiv för en kvart med brejvik, så skulle du avstå?
Precis, vissa är gratis![]()

En kvart med honom och ett baseballträ skulle va givet. Annars NEJ tack. Folk får sluta knulla utan skydd.
Ok, byt mot bröstcancer om du väljer att inte se komplexiteten i hiv och vilka det drabbar.
Varför skulle jag knulla med nån jag inte vill knulla med för att rädda världen? Dessutom skulle det aldrig hända.
Det är ju en hypotes, lättast att till sig en dylik är att föreställa sig den som aktuell och verklig.
Men du menar att du är en person som inte skulle offra en kvart av ditt liv för att rädda alla framtida potentiella offer för bröstcancer?
Däri även du själv bör påpekas...
Lustigt, tom jag skulle offra hela mitt liv för att åstadkomma samma nytta, och jag ligger ju ändå mer eller mindre i lä för diagnosen.
Jag skulle offra väldigt mycket för andra människor men jag knullar mig inte till saker. Där går min gräns oavsett resultat.
Jaja, du är så oskuldsfull en människa kan bli, även då det skulle rädda miljontals.
Eller egoistisk, beroende på synsätt......
Fan, jag skulle ta den i röven om det så bara skulle rädda en ända för mig obekant människa, och nej, jag skulle inte göra det om det vore för mitt eget liv.
Troligen skulle det inte rädda en ända om du tog den i röven, men kanske en enda människa.![]()
Men skriver man röven och enda i samma mening gör man sublima kopplingar.
Dock var det uppenbart att du kom hit men inte längre i ett relativt enkelt tanke-experiment.
Eller...
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing