Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Ort
- Stockholm/Tyresö
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
ROFL, nej jag tänder lampan...när jag kommer ihåg.![]()
Ok ok, glöm inte din väska i nåt schakt bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ROFL, nej jag tänder lampan...när jag kommer ihåg.![]()
Ok ok, glöm inte nåt schakt i din väska bara!![]()
Ok ok, glöm inte din väska i nåt schakt bara!![]()
FiCKsade.
Tror att du är väskfetischist så som du håller på.![]()
Nä nu tycker jag att ni är dumma mot PippiT! Man ska vara snäll o pussas o kramas!Den stampande foten...![]()


Nä nu tycker jag att ni är dumma mot PippiT! Man ska vara snäll o pussas o kramas!![]()

Nä nu tycker jag att ni är dumma mot PippiT! Man ska vara snäll o pussas o kramas!![]()

Hihi tro mig....har förstått att hon kan stå på egna ben.....men ibland måste vi brudar hålla ihopNu är väl du rätt ny i tråden.. så det är lika bra att informera om att PippiT (även känd som Poopy) är den största retstickan av dem alla!![]()

Nu är väl du rätt ny i tråden.. så det är lika bra att informera om att PippiT (även känd som Poopy) är den största retstickan av dem alla!![]()
Hihi tro mig....har förstått att hon kan stå på egna ben.....men ibland måste vi brudar hålla ihop![]()

Nej nej, Tuttan vet mycket väl att det är JävlaPeter (JP) som är värst.
Vi tjejer håller ihop när det väl gäller.

Nej nej, Tuttan vet mycket väl att det är JävlaPeter (JP) som är värst.
Vi tjejer håller ihop när det väl gäller.
Pucktvåa.![]()
Jaja kärt barn har många namn!Hm har jag bytt namn?Jaja kärt barn har många namn!
![]()
Hm har jag bytt namn?Jaja kärt barn har många namn!
![]()

Killarna då?Det händer med alla tjejer här.![]()

Killarna då?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |