Skämt om magtröjor

Mötte en magtröja påväg från jobbet idag. Då kände jag att det var vår....


...och så kände jag mig gubbsjuk..
 
Jag kanske bara är väldigt fördomsfull, men jag trodde inte att manliga frisörer tittade på kvinnor, utom möjligen för att få tips om kläder och smink möjligen? :brynad

Fortsätt att vara fördomsfull vad det gäller manliga hörfrisörer så har du rätt i 99% av fallen. :hihi
 
Sluta gnäll nu och leverera lite skämt i stället.

Fråga om den salufördes som bältrosvänlig..
 
Jag kanske bara är väldigt fördomsfull, men jag trodde inte att manliga frisörer tittade på kvinnor, utom möjligen för att få tips om kläder och smink möjligen? :brynad

Haha! Får höra det ofta ;) Jag är inte homosexuell :)
 
Såhär ser det ut grabben;
tcOc2uK.jpg
 
Jag vill inte ligga med henne och jag är inte elak. Jag skämtar endast med henne. Hon tycker att det är precis lika kul som jag tycker. Med det uppklarat så kan vi möjligtvis göra lite framsteg :)
 
Vad menar du med åldersgräns? Det spelar väl ingen roll ifall jag är 5 eller 50. Kör jag hoj så hör jag hemma på detta forum :)

Nja. Det finns en 125:a del för att ni ska hålla er där, eller i alla fall hålla låg profil med tonårsbekymmer så som vad tjejerna i klassen gör. Men bra att du kör hoj.
 
Äntligen en annorlunda tråd i OT och så är alla så jääääävla tråkiga och negativa. Fy! :7peta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top