Skämt om magtröjor

PUNK182

Ny medlem
Gick med
5 May 2013
Ort
Nyköping
Hoj
2009 Yamaha WR125R Arrow, 1997 Yamaha XVS 650, 2003 KTM 660 SMC
Fort grabbar och grabbinnor! En tjej i klassen har på sig en magtröja idag. Jag har redan dragit skämt som "var det halva priset?" och "kostar den lika mycket som en hel tröja?". Hjälp mig med fler skämt! :-)
 
Räknar du med att få ligga med henne?
 
Varför är det inte åldersgräns på forat?

Och du grabben, var snäll. Det både lönar sig och är en plikt.
 
Magtröjor.... trodde detta va en tråd från 1800 blankt. Går folk verkligen i det nu för tiden?? :va

Å gärna med magar som ser ut som en jäsdeg i sista stadiet innan man bakar ut den!! :rolleyes:
 
Varför är det inte åldersgräns på forat?

Och du grabben, var snäll. Det både lönar sig och är en plikt.

Vad menar du med åldersgräns? Det spelar väl ingen roll ifall jag är 5 eller 50. Kör jag hoj så hör jag hemma på detta forum :)
 
Magtröjor.... trodde detta va en tråd från 1800 blankt. Går folk verkligen i det nu för tiden?? :va

Å gärna med magar som ser ut som en jäsdeg i sista stadiet innan man bakar ut den!! :rolleyes:

Magtröja och korsett är två olika saker ;)

Jo tack. Tyvärr så får man se det ibland :)
 
"Du, 90-talet ringde, dom vill ha tillbaka sin tröja"
Eller så kan du ju bara säga precis vad du tänker typ: "öööööhh, du har magtröja, ööööööhh jag ser din mage höhö"
Fattar inte riktigt varför det skulle vara konstigare att ha magtröja än att ha brallorna UNDER arslet, som verkar vara poppis nu :va har iofs sett en och annan rörmokare som haft båda, men det har nog mer berott på fetma än trend
 
Sådana här trådar är ju ett tecken på att det kanske vore lämpligt med åldersgräns däremot. :D

Du är inne på överflödiga diskussioner. Här finns det trådar om precis allt. Vad förväntade du dig? :)

Men du får ha dina åsikter såklart :)
 
V
"Du, 90-talet ringde, dom vill ha tillbaka sin tröja"
Eller så kan du ju bara säga precis vad du tänker typ: "öööööhh, du har magtröja, ööööööhh jag ser din mage höhö"
Fattar inte riktigt varför det skulle vara konstigare att ha magtröja än att ha brallorna UNDER arslet, som verkar vara poppis nu :va har iofs sett en och annan rörmokare som haft båda, men det har nog mer berott på fetma än trend

Jag kan inte riktigt avgöra ifall det var ett riktigt svar eller inte...

Men det verkar som att Gällivare-häng har börjat försvinna. Man har nog förstått hur det verkligen ser ut :)
 
Jag tycker TS sin ålder till trots har försvarat sina färger väl! Har man magtröja kanske man gillar navelskådning..?
 
Magtröjor.... trodde detta va en tråd från 1800 blankt. Går folk verkligen i det nu för tiden?? :va

Å gärna med magar som ser ut som en jäsdeg i sista stadiet innan man bakar ut den!! :rolleyes:

Som det såg ut förra sommaren trodde jag det var nya "blivandemammaabouttoburstplagget" så det där med jäsning och sista stadiet känns spot on. Kan vara så att magtröjebärarna aldrig slutat utan bara kommit upp i avynglingsbar ålder och helt enkelt funnit det praktiskt att fortsätta sin klädfason.

Polaren brukar iofs tråka mig med kommentarer om nämnda plagg. Det beror naturligtvis bara på krympbenägenheten hos mina tischor. Inte giltigt skäl att kasta bort i övrigt väl fungerande plagg.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top