Singeltråden

Happ, då har man varit på "dejt" då. :)
Suttit och hållit vad som känns som 15 liter fis inne i 3,5h. :crash
 
Hur vad det då?

Vet inte riktigt, jag har insett att jag suger på såna här träffar. :gnissla
Fast jag kan nog tänka mig ge det en chans till, vi får väl se hur det går. Skönt att ha det gjort iaf, kändes som det bromsat i sms alldeles för länge.

Lärt sig mycket hur hon är som person i alla fall jämfört med innan, i mess-konversationerna bygger man upp en egen bild om hur man tror personen är, som tydligen kan förändras rätt snabbt i en soffa.

:)
 
Undantaget som bekräftar regeln. Jag tycker den där bilden blev bra för övrigt. :mattias
Men jag lovar igen nu :)

Du ser ju iaf inte ut att vara 100 år gammal som jag gör när du smygfotar... :4skrika

View attachment 403752

Joooo, mitt face ser helt skrynkligt ut av hjälmen. :(

Dock sällan på hoj....iaf här...

Bara för att du har fler hästar ska du inte va elak. :4skrika

Fastnade på 80 tals låtar med minstingen på Youtube, slutade med att han gick ner i källaren o lämna mig ensam :dummer

Inte A_NN_As källare va. :skrämd
 
Vet inte riktigt, jag har insett att jag suger på såna här träffar. :gnissla
Fast jag kan nog tänka mig ge det en chans till, vi får väl se hur det går. Skönt att ha det gjort iaf, kändes som det bromsat i sms alldeles för länge.

Lärt sig mycket hur hon är som person i alla fall jämfört med innan, i mess-konversationerna bygger man upp en egen bild om hur man tror personen är, som tydligen kan förändras rätt snabbt i en soffa.

:)

Tydligen så snackar hon fortfarande med mig, så jag kan inte vart så kass som jag trodde. :banana
 
Last edited:
Jao .

Edit: Fan vad skönt det kan vara att fisa ibland.

Hur vad det då?

Vet inte riktigt, jag har insett att jag suger på såna här träffar. :gnissla
Fast jag kan nog tänka mig ge det en chans till, vi får väl se hur det går. Skönt att ha det gjort iaf, kändes som det bromsat i sms alldeles för länge.

Lärt sig mycket hur hon är som person i alla fall jämfört med innan, i mess-konversationerna bygger man upp en egen bild om hur man tror personen är, som tydligen kan förändras rätt snabbt i en soffa.

:)

Men du svarade ju inte på frågan!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top