LMS Klubbmästerskap 2014! (tisdag 15:e maj)

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Jag lyckades visst skriva fel i titeln, snabbt o fel, TISDAGEN DEN 13:E är det såklart som det står i anmälan :-)


Nu kan man anmäla sig till en av årets viktigaste tävlingar, nämligen LMS Roadracing klubbmästerskap!

Vi kör som vanligt en tisdagkväll, ett race for fun! bara för att liksom :3freak
Klubbmästerskap är det absolut enklaste sättet att börja tävla på, enkla regler, mest på skoj och alla är hjärtligt välkomna (som är medlemmar i LMS det vill säga :kär)

Anmäl er å det snaraste på hemsidan!
http://event.lmsroadracing.se/events/km-1-2014/

Välkomna!
 
Last edited:
Måste man ha sin licens i LMS för att köra KM eller kan lösa medlemsavgift bara?
 
Jag som kör sukka 750 får jag vara med i 1000 då eller måste jag stå brevid och vara avundsjuk? :crash:hej
 
Flåt min otydlighet ers översnabbhet, det är enbart för LMS:are ... men övriga tisdagsträningarna är du förstås varmt välkommen på, jag tar fram röda mattan!

Kan man få köra utom tävlan? Å bara va med licksom...
 
11a anmälda... Vart är alla? Det va ju nästan 40 på sista träningen mer än hälften va lmsare....?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top