Svart fatbar till Speed triple?

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
Last edited:
Kan också slå ett slag för biltema. Fungerade bra till min Gladius. Dock hittade jag inga bra bar-ends utan satte dit orginal med patentlösning ;)

Obs inga bar-ends alls på just denna bilden.
img0747j.jpg
 
Kan också slå ett slag för biltema. Fungerade bra till min Gladius. Dock hittade jag inga bra bar-ends utan satte dit orginal med patentlösning ;)

Obs inga bar-ends alls på just denna bilden.
img0747j.jpg

Ser bra ut! Men det ser ganska högt ut jämfört med mitt original...
Och hela 8cm (om det stämmer) bredare än Rizoma, kör i Sthlm-trafiken och måste kunna vara som en ninja.... :)
 
Last edited:
Köpte ett biltema det blir för brett och det känns vingligt tyckte jag.
Jag köpte ett Rizoma till min 1050,klart bättre
 
På bilden har jag biltemas extra höga risers. De har en modell med lägre höjd också om jag inte minns fel. Bredden har jag ingen aning om mer än att de har ett par olika modeller av fatbar-styren (28,6mm) om inte jag minns fel. Säkert något bredare/smalare än de andra.
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top