Ta i7 då så du slipper våndas![]()
Finns inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ta i7 då så du slipper våndas![]()
http://www.tomshardware.co.uk/answe...-core-3rd-generation-core-buying-laptop.html#.
Och finns väl inga mediaspelare som är kodade för flera kärnor?
Så borde inte vara så stor vinst mellan 2 och 4 kärnor?
Jag hade hellre byggt ihop en egen mitx. Då kan man uppgradera m.m. Om man vill det.
Jojo visst, fast ett litet mini-itx-chassi är ändå typ 4 gånger så stort.
Jag kan även köpa en 13" laptop med samma prestanda för ungefär samma peng o kan då ta med den vart jag vill osv osv osv.
Not the point med andra ord.

Tjööp en i5a då!
Anledningen att jag inte köpt nån än är just det att jag inte vill ha en i3a som kanske är gammal snart, så en i5a med extra lull-lull rasar iväg prismässigt![]()

Jojo visst, fast ett litet mini-itx-chassi är ändå typ 4 gånger så stort.
Jag kan även köpa en 13" laptop med samma prestanda för ungefär samma peng o kan då ta med den vart jag vill osv osv osv.
Not the point med andra ord.
Om det är så kinkigt med storleken hade jag kört på en cubox-i4 pro istället.
Då hamnar vi i ett läge där man plötsligt inte kan se på dedär programmet på dendär konstiga play-tjänsten man hittade på nån mysko sida så då sitter man o önskar man köpte sig en "riktig" dator ändå.
ääh fuck it, beställde en i5, tyvärr fanns den ju inte i lager dock så blir väl en månads väntan säkert :S
Vad blev det för krimskrams till?![]()
För att bara kosta 1/4 av vad du får betala för nucen, tycker jag man får mycket för pengarna. Tänkte själv köra android på min och där finns många play-tjänster och det finns gott om mysko streamingsidor som plugin till xbmc om man nu vill ha det.
Har kört med en raspberry i snart två år. Fungerar klockrent på mina lokala filer.
Du kommer säkert bli nöjd med nucen och jag blir säkert det också med cuboxen.![]()
Idag kom han, måste bara iväg imorrn o handla minnen.
Lämna recension!![]()

Lämna recension!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |