Yamaha Center webshop

Putt som vanligt ser jag! :crash

Inte det minsta :näsblod:D Dock är det enerverande att de dumma kommentarerna mer eller mindre alltid kommer från samma person. Det skadar inte att tänka efter innan man uttrycker sig - framförallt över _hur_ man väljer att uttrycka sig :krama:7peta

Haha! Jag tänkte efter innan jag skrev. Jag vet precis vad jag skrev. Och jag visste precis vad utfallet skulle bli. :whip

Inte det minsta :näsblod:D Dock är det enerverande att de dumma kommentarerna mer eller mindre alltid kommer från samma person. Det skadar inte att tänka efter innan man uttrycker sig - framförallt över _hur_ man väljer att uttrycka sig :krama:7peta

Markus är usel Hondafetishist, ungefär som alla som gillar Trabanter och TucTuc.

det finns givetvis en tjusning i det men jag jämför det med folk som tycker om pölsa, eller leverstuvning... Dom är lite skeva..

Håll ut, snart är det vår. Då kan vi bli elaka mot varandra på riktigt. Inget sånthärna fjällande:banana

Markus är usel Hondafetishist, ungefär som alla som gillar Trabanter och TucTuc.

det finns givetvis en tjusning i det men jag jämför det med folk som tycker om pölsa, eller leverstuvning... Dom är lite skeva..
Gå och gräv ner dig gamlo. :finger Honda är bäst - Yamaha är skräp.
Inte konstigt du inte fattar det ditt ålarens, allt lappmögel från barndomen måste ha fryst in några av dina få hjärnceller. :dummer Gå och sup ner dig!

(Så, det är såhär man bråkar. Kom igen nu VBK och svara om du vågar.)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon