Om en vecka är vintern ett minne blott!

Är så sjukt sugen att bara klä på mig och ge mig ut och dra mitt första premiäråk, hoppas på
att våren kommer som tidigast i slutet på mars. Vill gärna vara optimist men vågar inte ta ut våren
förtidigt. Plusgrader och regn nu i Linköping hoppas det fortsätter så :) trevlig helg alla.
:tummenupp

Jag körde så långt som till för en månad sedan, ganska exakt. Så suget har inte hunnit bli suuuuperstort än. Tror faktiskt jag ska vänta med att ta ut henne tills det blivit i alla fall en 10 plusgrader. Däremot är suget desto större efter sliponet som snart dyker upp! :)

Jag körde så långt som till för en månad sedan, ganska exakt. Så suget har inte hunnit bli suuuuperstort än. Tror faktiskt jag ska vänta med att ta ut henne tills det blivit i alla fall en 10 plusgrader. Däremot är suget desto större efter sliponet som snart dyker upp! :)

Så dig ser vi ute i juni då?

Själv väntar man på minst 5+ då startmotorn behöver lite upprustning så att plåga den är inget man vill göra nu när säsongen inte ens börjat

5 grader, sol och ingen snö här i jkpg också, torrt på vägarna är nog att ta i! Men körbart bör det va.

En annan har ingen mc och funderar på att hämta en i tüskland. Eller den där som har legat på blocket i månader utan att han sänker priset. :huvet

Vilken är det du tänker på? Testat ringa och höra med ägarn om det finns möjlighet till att få den billigare? :)
Tjänar man på att hämta mc i tyskland?

Vilken är det du tänker på? Testat ringa och höra med ägarn om det finns möjlighet till att få den billigare? :)
Tjänar man på att hämta mc i tyskland?

Aa jag funderar på att göra det, jag vill ge 12k under hans begärda pris och då har han redan sänkt det 23k. Så därför har jag inte ens orkat besvära mig. Han begär lite överpris precis som alla andra Ducati-ägare.
Ja på vissa hojar tjänar man på att åka till tyskland.

Ni vet hur jävla blinda alla är och måste vänja sig vid att motorcyklar existerar, varje vår.
Tänk nu på att inte en jäkel förväntar sig en hoj i februari.

Ligger nåt i de ! Förra ägaren till min raket sa att såna hära bikar kör man alltid med heljuset på ! Vissa bilister blir lite irriterade men då SER dom dig i alla fall ! :7peta

Igår var det fint väder hela dan, så jag åkte upp till hojen och skruvade ihop den och bytte lite trasiga grejer och sådär, åsså glömde jag nycklarna, så jag kunde inte ta hem den. Idag är det runt nollan och slask och skit igen..

Tog hojen till jobb idag. Härlig känsla att vara igång igen :)

wlfv.jpg

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back